پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

فک و فامیله داریم؟!

میشه اون زارتابه هاهاها منظورم پولوبپز ای بابا اون قابلمه رو بده من

.
.
.
.
.
.
.
یک قسمت از دیالوگ ابجیم وقتی میخواست از من قابلمه بخواد
هنوز هم موفق نشدم تعداد سوتی هایی رو که داده رو بشمارم
فک و فامیل ما داریم؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

رفته بودیم خونه پدر بزرگم شهرستان.بنده خدا گوشش ی کم سنگینه.
پرسید پسرم بسلامتی کجا مشغول درسی؟؟؟
گفتم:تهران.
گفت:گفتی همدان؟
گفتم:ن تهراااااان.
بازم نشنید.دوباره پرسید:همدان میخونی؟
گفتم:ن پدر جان.تهراااااااااااان میخونم.....تهرااااااااااااااااااااااااااااااان.
گفت:گفتی همدان؟کجای همدان؟
دیدم خوب نمیشنوه و زشته دارم هی صدامو بالاتر میبرم گفتم اره همدانم.خود همدان میخونم.
گفت:پس چرا میگی تهران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

شب من و خواهرم تو اتاق بودیم تلفن صداش دراومد مامان رفت جواب داد .. یهو .. جیغ .. ذوق ... وایییی راس میگی الان .. الان ..
من و اجی با کله اومدیم بیرون میگم چی شده کسی طوریش شده ..
مامان خانم : تلوزیون .. تلوزیون روشن کنین دارن خواهرزادمو نشون میدن .. یادت نیس تو مسابقه شرکت کرده بود .. روشن کنین دیه ... وایییی ..
حالا روشن کردیم مبایلشو گرفته داره زنگ میزنه میگم مامان بیا بشین نیگا کن دیه .. چیکار میکنی
مامان خانم : اول صب کن زنگ بزنم فک و فامیل خبردارشون کنم .. خواهرزادمو ببینن:-)
ینی بزور گوشیو گرفتم ازش وگرنه به کل فامیل خبرداده بود.. از یه طرف دیگه یکی دیگه از خالم زنگیده میگه دارین میبینین .. مطمن باشم .. واییی .. ببینین .. ببینین .. دوباره ذوق جیق ... اصن یه وضی ..
حالا خوبه سریال 60 قسمتی بازی نکرده بود پسرخاله ..
فک و فامیله ما داریم اخه ...

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

چندوقت پیش خونه عموم بودم داشتیم درباره یه موضوعی بحث می کردیم

که نمیدونم چی شد عموم با دخترش(15سالشه) دعواش شد اول لفظی بود کم کم به کتک کاری رسید منم دیدم ایـــنارو ازهم جدانکنم همدیگرو می کشن کلی بازی دراوردم پریدم وسط دعوا که کاش این کارو نمیکردم خولاصه پریدم وسط دعوا این دوتام چشاشونو بسته بودن فقط مشت و لگد میزدند به خیال اینکه دارن همدیگرو میزنن بعداز چند دقیقه که خسته شدن عموم کوتاه اومد باهم اشتی کردن روبوسی دوست دارم ازاین حرفا عموم به دورو ورش نگاه کرد به ایلین دخترش گفت پس مصطفی کجاس منم وسط زمین کوتلت شدم ازدرد به خودم می پیچم حالا این بدرک عموم اومد یه پس گردنی بهم زد می گم چرا می زنی گفت اینو زدم ادب بشی دیگه تو دعواهای خانوادگی ما دخالت نکنی مرگ من شما بگید اینم عمو من دارم تایک ماه نمی تونستم از رختخواب بلند شم می خوام برم دنبال عمو واقعیم بگردم لطفا کمکم کنید .

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

پسر داییم با یه دختری آشنا شد چند وقت پیش شوخی شوخی رابطه شون جدی شد!
دختره دیوونه ش شده ، جوری که با تیغ رو دستش نوشته "رامتین"
الان یه هفته ست بزرگ های فامیل جلسه میگیرن که چطور به دختره بگن بهت دروغ گفته ، این اسمش رامتین نیست اصغره ..!

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

+ مـادرخــاتـونـم بــرگـشــت بــه آبـجــیـم
بــگـه " گـوش شـیطــون کَر "
گــفــت : " چــشـم شــیطــون کــــور "
و مـن
دیـگــه عــرضــی نــدارم ....+

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

دختر عمم از ارشد دراومده اونروز دیدمش باهاش حرف میزنم میگم فلانی رفتی دانشگاه یه کیسه مناسب دیدی جلوشو بگیر بگو من یه دختر دایی دارم خوشگل خوش اندام مهربون جذاب آماده برای ازدواجه(البته شوخی میکردم چون قصد ندارم همچین بدی در حقم بکنم!) هیچی برگشته بهم میگی دقیقا کی رو داری میگی؟
من : :|
دختر عمم: 0:)
کیس مناسب: :-o
نه واقعا فک و فامیله دارم من؟ من با اینهمه طرفدار چه کنم عایا؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

دارم خمیازه میکشم دختر داییم میگه: تا دهنت بازه این داداشه مارم صدا کن!!!!!!!

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

مردم گودزیلا دارن،مام گودزیلا داریم...
گودزیلاهای مردم می شینن لالایی شبکه پویا رو می بینن خوابشون می بره،این خواهر دوساله ی گودزیلای من می شینه از اول تا آخر لالایی رو چهار چشمی مثل جغد نیگا میکنه،بعدم که تموم شد می شینه گریه می کنه... بعد یه نفر سه ساعت باید اینو توجیح کنه،گودزیلاست ماداریم؟؟مسئولین رسیدگی کنن لطفا.

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

بـه بـابـام مـیـگـم بـابـا خـیـلـی دوسـت دارم....
دسـتـشـو گـذاشـتـه رو شـونه هـام مـیـگـه : بـیـا دوسـت مـعـمـولـی،بـاشـیـم !!! ^_^

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد