پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار


دقت کردین این دخترایی ک رشتشون ادبیاته زودتر از بقیه دخترا شوهر گیرشوووون میاد .....

اصلا ی عضییییییییییییییییییییییییی
دیدم ک میگم از کلاس ما ک تجربی بودیم ی نفر شوهر کرده از ریاضیاممون کسی شوهر نکرده از ادبیاتیامون ک 16 نفر بودن 15 نفر ازدواج کردن اون یکی هم میگه میخوام ادامه تحصیل بدم.........

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

کیا یادشونه ک وقتی پرتقال میخوردیم پوستشو رو رو بخاری اینقد فشار می دادیم ک ی جرقه بزنه لامصب از بمب هوا کردن هم بیشتر بهمون حال میداد ...........   

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

چند روز پیش عروسیه برادر دوستم بود....(انشالا قسمت شما هم بشه)
اومد پیشم و ازم خواست ی خواننده خوب و کار بلد اگه سراغ دارم بهش معرفی کنم......
من ی لبخند ملیح زدم و ی فلش از تو جیبم در اوردم و بهش دادم و بهش گفتم نیازی ب خواننده و ارکست نیست اینو ببر و مطمئن باش همه خوششون میاد.......
خلاصه بعد عروسی کلی ازم تشکر کردن آخه من تو فلشم فقط آهنگ برنج هایلی و تحفه رو فقط گذاشته بوووودم.......
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

نمیدونم چرا من شانس از حموم کردن هم نیوردم....
وقتی میخوام برم حموم:
مامانم یادش میوفته ظرف بشوره...
داداشم یادش میوفته بره دستشوویی....
بابام یادش میوفته ک ماشینشو بشوره ..
منم تو حموم از سرما یخ بزنم....
من |

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

فانتزی من اینه که دیگه هیچ شبکه اى جومونگ پخش نکنه...

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دوستان واقعی پشت سر هم غیبت نمیکنن
بلکه باهم پشت سر دیگران غیبت میکنند :|

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

بادوچرخه رفتم مدرسه
پیاده برگشتم
فرداصبحش که خواستم برم مدرسه دیدم دوچرخم نیست
اونجابودکه فهمیدم حافظم توحلقتونه.
پسش بدین لازمش دارم.

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یکی از افتخــاراتمم اینــــه که؛به هــــــــــــرکی و هـــــــــــــرچی که می خواستــــــــــــم ...نــــرسیــــدم ^_^

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

وقـتـی یـه نـفـر داره یـه داسـتـان پـر هـیـجـان رو بـرام
تـعـریـف مـیـکـنـه ، یـکـی از کـرم هـایـی کـه دارم
ایـنـه کـه راه مـیـفـتـم اَیـنـور خـونـــه بـه اونـور خـونـه!
طـرفـم هـمـیـنـجـور در حـال فـک زدن سـرگـردون
مـیـاد دنـبـالـم! (خخخخ)
نــهـایـتـا بـعـد چـنـد دیــقـه کـه حـسـابـی
گـشـت و گـذار کـردم و دوزاری طـرف افـتـاد
یـه نـیـشـخـنـد مـیـزنـم و... جـیـغـش درمـیـاد!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

مثل شقایق زندگی کن ، کوتاه اما زیبا

مثل پرستو ، فصلی کوچ کن ، اما هدفمند

مثل پروانه بمیر ، دردناک اما با عشق

مثل خر عرعر کن ، بلند اما شمرده و خوانا!!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

میخواستم با دوستم برن بیرون زنگ زدم موبایلش خاموش بود ؛ زنگ زدم خونشون میگم پسر کجایی میگه من خونه خالمم...!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد