پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خیلی غمگین

هر شعر گریز از یک گناه بود

هر فریاد گریز از یک درد

و هر عشق گریز از یک تنهایی عمیق

افسوس که تو هیچ گریزگاهی نداشتی

اس ام اس خیلی غمگین

بر سر مزرعه ی سبز فلک

باغبانی به مترسک می گفت :

دل تو چوبین است

و ندانست که زخم زبان دل چوب هم می شکند  

اس ام اس خیلی غمگین

بجز دستت ندارم یار دیگر

بجز آیینه بازی کار دیگر

چو بستی چشم را آیینه بشکست

نگاهم کن فقط یک بار دیگر

اس ام اس خیلی غمگین

چشم من چشمه ی زاینده ی اشک

گونه ام بستر رود

کاشکی همچو حبابی بر آب

در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود

اس ام اس خیلی غمگین•

کاش دنیا یک بار هم که شده

بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد

این بردهای تکراری برایش؟

اس ام اس خیلی غمگین

یک عمر قفس بست مسیر نفسم را

حالا که دری هست مرا بال و پری نیست

حالا که مقدر شده آرام بگیرم

سیلاب مرا برده و از من اثری نیست

بگذار که درها همگی بسته بمانند

وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست

اس ام اس خیلی غمگین

چندان هم دور نیستی

فقط به اندازه ی یک نمی دانم از من فاصله گرفته ای !

آری ، “نمیدانم” کجایی ؟

اس ام اس خیلی غمگین

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد

اس ام اس خیلی غمگین

حالا اشک ها هم شبیه تو شده اند

گریه که می کنم نمی آیند

اس ام اس خیلی غمگین

من !

مثل بادکنکی به دست کودکی

هرجا می روی با یک نخ به تو وصلم

نخ را قطع کنی ، می روم پیش خدا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد