پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

فک و فامیله داریم؟!


داداش کوچیکم که الان 20سالشه چند سال پیش که دوره طفولیتش بود چای رو میریخت تو نعلبکی میخورد. ی بار گفت دیگه میخوام باکلاس باشم چای رو با لیوان بخورم.
کلی ژست گرفت و افه اومد لیوان چای رو ورداشت، قند رو زد تو چای خیسش کرد گذاشت تو دهنش خورد.
یعنی اون موقع من دیوار خونمون رو گاز میزدم و داداشم تو افق محو شده بود.
فک و فامیله ما داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

11سال پیش با خونواده (بابا، مامان، 2تا داداشم) داشتیم میرفتیم مسافرت. اون موقع داداش کوچیکم 9سالش بود. (الان 20سالشه) تو جاده تابلو قاشق چنگال (رستوران) رو بهش نشون دادم گفتم اگه گفتی یعنی چی؟
کلی ژست گرفت گفت: یعنی تو جاده قاشق چنگال نریزین ماشینها پنچر میشن!!!
یعنی اون موقع من صندلی های ماشینو گاز میزدم داداش بزرگم هم کف ماشینو، خودشم تو افق سرگردون بود چرا ما داریم ماشینو گاز میزنیم.:))))
فک و فامیله ما داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

من و مادر در حال سفارش غذا پشت سیستم.......................همه روزا رو انتخاب کن!!!!!!!!!!!!!!!من:من هر روز نمیرم کلاس اخهههههههههه!!!!!!!!!مامانم:خو برو غذاتو بخور بیا..............من:این همه راه برم غذا بخورم بیام؟؟؟...........مامان:اصن به من چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باز نیای بگی من گشنمه که غذا نداریم.............من:چرا اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مامانم:واسه اینکه میخواستم یه هفته از دستت نفس راحت بکشم خودت قبول نکردی.........................من دیگه حرفی واسه گفتن نداشتم.......................

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

دیروز مامانم پشت موهامو بافت حالا امروز از بیرون اومدم میبینم پشت موهاشو بافته میگم مامان برای چی برای خودتم بافتی.میگه اه تو ببافی من نبافم... دوست داری فقط خودت خوشگل بشی...تازه مال خودمو ازتو قشنگتر بافتم دلت بسوزه
قیافه من در اون لحظه :-|
قیافه مامانم :-))
موهای بافته شده :-o

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

توماشین بودم پسرعمم روتوخیابون دیدم چندروزبعدش بهش میگم:فلان شب فلان ساعت توفلان خیابون دیدمت!
میگه:نه من نبودم
من:ا خودم دیدمت
اون:پیاده بودم یابادوستم؟!
جااان؟؟؟؟
مگه ادم سواره دوستشم میشه؟؟؟
اصن داریم؟؟؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

عاغا دیشب خونه داییم اینا مهمونی بود.من سره کار بودم تا رسیدم اونجا دیدم سفره رو اندختن و دارن تناول میکنن و اگه همینجوری بیکار وایسم واسه من هیچی غذا نمیزارن نامردا.منم همین جوری که داشتم سلام علیک میکردم گفتم:سوسک.سوسک!!
اقا یه دفه انگار خشم شب زدن.هرکی دویید یه طرف.یکی پاش رفت تو خورشت.یکی رفت تو ماشینش پناه گرفت.باورم نمیشه بابام جیغ میزد.منم که داشتم سفره رو گازمیزدم از خنده.گفتم بابا بیخیال شوخی کردم..
یهو دیدم همه جا ساکت شد.ینی قاشق چنگال و بشقابی بود که اومد تو صورتم.تازه داییم از میدون شهدا تا میدون خراسان با بیژامه و کفگیر دنبالم کرد
فک و فامیله شجاع ما داریم!!

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

تو خونه یه گودزیلا داریم 21سالشه
بحثمون شد من خیلی آروم جعبه پماد دستم بود پرت کردم طرفش
خورد بالای چشمش
اونم انگار از خداخواسته!اومد با پا و دست و چنگال و پنگال و دمپای و پشه کش افتاده به جونم...
خوب گودزیلای من چرا اینجوری میکنی؟
یکی نیست اینو به فرزندخوندگی قبول کنه آیا؟....
گودزیلاها هم گودزیلاهای قدیم...
والا...

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

۶ماه دارم به مامانم میگم برام یه سوییشرت بخره،بخدا مردم ازسرما!!!!
بعدگوزیلای خانواده۱۰تا۲۰سوویشرت داره باکمال پرویی اومده میگه،مامان سوییشرت میخوام...مامانم میگه نه نمیخوای...گودزیلافقط یه نگاه به مامانم کرد..مامیم گفت اصلاهرجورخودت صلاح میدونی...
افق که همگانی شد...
من میخوام برم تو عمود محو بشم...

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

خالم اومده کنترلو داده دستم میگه:ی زنگ خونه ما بزن من:!!!! کنترل:خودش شک کرده بود نقشش چیه خالم:چرا کنترل رنگ تلفنه حالا این هیچی فرداشب شوهرش اومده تلفونو داده میگه بزن3فوتبال داره حالا من باید محوشم تو افق یانه؟؟؟؟ ب خدا واقعیییییییییییییی بوووووووووووووود!!!

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

دیشب گودزیلامون نیم ساعت بدن منو ماساژ داد. همیشه که گودزیلاها خونه خراب کن نیستن.
دلتون بسوزه با این فک و فامیلی که ما داریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد