پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

فک و فامیله داریم؟!

پسر داییم 7 سالشه ؛اونوقت از دختر همسایه شون که 6 سالشه خوشش اومده!
بعد رفته اسمِ دختره رو توی شناسنامه ش نوشته و رفته به دختره گفته:
تو زنِ منی!
دختره هم گفته من نمیخوام زنِ تو بشم!
اینم رفته شناسمه شو آورده گفته:ببین اسمت توی شناسنامه مه!
دختره هم با گریه رفته پیشِ مامانش گفته:کی منو زنِ آرمین کرده؟؟
خلاصه که دخترا حواستون باشه؛پسرا از همون بچگی
حرفه ای عمل میکنن ...

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

تو فامیلمون یه گودزیلای 4 ساله داریم که نمیتونه {ک} رو بگه بجاش {د} می گه اونروز میخواس یه شعر بخونه:ددو ددو.اینور ددو.اونور ددو.
بهش گفتیم ددو نگو کدو بگو میگه ددو میگم دیگه.
یه وظی اینم فک و فامیله داریم
عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

هر کی منو خواهرم رو میبینه میگن شماها دوقلو هستین؟؟؟؟ قیافه من اون لحظه دیدنیه!!!!!واقعااااااااااااااا میگم هااااااااا دیدنیه.اخه من 9سال ازش کوچیکترم.(نخندددددددددددددد براچی میخندی مگه خنده داره؟؟هان؟) تو دلم میگم سویل یا تو پیر شدی یا این خواهرت خیلی جوون مونده که هرکی میبینه میگه شما دو قلو هستین؟هییییییییییییییییییییییی خدا اخه فک و فامیله که من دارمممممممممممممم نه خداییششششششششش

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

رفتیم خونه فامیلامون سرغذابهم سالادتارف کردن نخوردم اومدیم خونه مادرم بهم میگه چرانخوردی اونوخ میگن انقدنخورده...
قیافه من o_O
دوس داشتم برم توافق محوشم

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

توتابستون رفته بودم خونه خالم- خالم یه کم دونه داد من گفت بیا اینهارا بکار تو باغچه منم که گرمم بود گفتم خاله خر تو این گرما دونه میکاره گفت نه خاله جان میخام تو بکاری هیچی تا حالا اینقدر قانع نشده بودم.

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

انقدبدم می ادتا یکی ازدخترای فامیل شوهرمی کنه همه به مامانم می گن حالا دیگه نوبت دخترشماست یکم دیگه توهم مادرزن می شی!!!خولامصب مگه شوهر نونه که برم تونونوایی وایسم نوبتم شه بگیرم؟؟؟؟بایدیکی پیداشه یانه؟نامرداهمشونم پسردارن ولی....

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

یکی ازعادتای مامان من اینکه وقتی یه چیزی بش میدن تا تهشو بالذت میخوره آخرشم برمیگرده میگه:خیلی بدمزه بود......مامانه ماداریم عایا!

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

دیروزبه داداشم برگشتم میگم:داداشی!!!وقتی من به دنیا اومدم چه حسی داشتی؟؟؟برگشته میگه:اسهال شدییید!!!!!من دیگه صحبتی ندارم....

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

آغا امروز گودزیلای 10 ساله داییم سرش شکست.. وختی خونا را دید التماس میکرد تو رو خدا منو نبرید دکتر من برم دکتر میمیرم...........

آخه شما بگید این فک و فامیل شجاعیه من دارم؟؟ نه شما بگید؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

گودزیلا را گفتیم ادب از که اموختی؟ گفت : شما هر وقت لیسانس گرفتی بعد زر زر کن!!! اخه اینم خواهر زاده اس من دارم؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد