پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس جالب عاشقانه

خــوب ِ مــن همین جا درون شعرهایم بمان

تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدم ها

مرا با خود نبرد به سرزمین هایِ دورِ احساس

من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها

شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دست هایمان

تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم

اس ام اس جالب عاشقانه

تمام تنم می سوزد از زخم هایی که خورده ام

دردِ یک اتفاق که شاید با اتقا قِ تـو

دردش متفاوت باشد ویرانم می کند

من از دست رفته ام ، شکسته ام ، می فهمی ؟

به انتهایِ بودنم رسیده ام

اما اشک نمی ریزم

پنهان شده ام پشتِ لبخنـدی که درد می کند 

اس ام اس جالب عاشقانه

و امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری

که آدم نه خودش میداند دردش چیست

و نه هیچ کس دیگر

فقط میداند که هرچه هوا سردتر می شود

دلش آغوش گرم می خواهد

اس ام اس جالب عاشقانه

من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم

تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی

اس ام اس جالب عاشقانه

روزی می رسد که با لبخند تو بیدار می شوم

این روز هر زمان که می خواهد باشد

فقط باشد

اس ام اس جالب عاشقانه

قسم به روزی که دلت را می شکنند

و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت

اس ام اس جالب عاشقانه

آنکه خود مرحم قلب خرامان تو بود

بین که اینک خود نیاز مرحم است

اس ام اس جالب عاشقانه

با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم

که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت

اس ام اس جالب عاشقانه

جاتو هیچ کس نمی گیره توی این قلب حقیرم

اگه باشم توی قلبت ، بدون از خوشی می میرم

اس ام اس جالب عاشقانه

هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت

و حسودیشون بشه که ماهشون مال منه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد