پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

فک و فامیله داریم؟!

خونه ی عمم بودم شوهر عمم میخواشت بره فروشگاه گفت چیزی نمی خواین بعد یهو دختر عمم گفت (دقت کنید 10 سالشه )گفت بابا اگه فصل نون تست هست واسم بخر...

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

عاقا امروز ب نخبه بودن دوستام پى بردم میگى چجورى اینجورى
هیچى امروز همشون برگشتن گفتن نذرکردیم روزهامونو توماه محرم کامل بگیریم من ازشمامیپرسم کى توماه محرم روزه میگیره آخه اینام دوستن من دارم!!!!    


آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

من اگه یک ماه هم خونه نباشم کسی ازم خبر نمیگیره ولی خانوادم از صبح رفتن شهرستان تا الان(8شب)منم فکر کردم خو بیرون کار دارن زنگ نزدم بعد دامادمون اس داده:
سلام.
ما خوبیم!
اصلا نگران نباش داریم بر می گردیم!
شرمنده انقد اس دادی جواب ندادم!
زنگ زدی سایلنت بود!!!!

خداوکیلی فک و فامیله من دارم؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

دوسـتـم تـعـریـف مـی کـرد کـه....
بـه روز بـه مـامـانـش گـفـتـه:
مـامـان...مـن نـیـاز بـه هـوای تـازه دارم....مـیـشـه بـرم بـیـرون قـدم بـزنـم؟!؟
مـامـانشـم در جـوابـش گـفـتـه:
بـاشـه بـرو!!ولـی بـه "هـوای تـازه" بـگـو 2 سـاعـت دیـگـه بـرت گـردونـه خـونـه!!!!
:^)
خـخـخـخـخـخ

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

مامانم زنگ زده خونه ی پدر زن داداشم بریم اونجا و حرفای نهایی رو برای عروسی بزنیم، بعد داره به طرف بعد از سلام و احوال پرسی میگه: فردا شب هستید خونه؟ ما تشریف بیاریم؟! حالا سریع متوجه شده میخواد درستش کنه میگه: یعنی تشریف بیاریم خدمتتون؟!یعنی میگم مزاحمتون بشیم!!!!
مامانه من دارم؟!
همشم جلوی غریبه ها سوتی میده!!!

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

داشتم اززنعموم تعریف میکردم واسه یکی ازدوستام بعدچنددیقه اومده میگه:زنعموت ازدواج کرده؟!
من^_^
عزیزم زنه عمومه دیگه پرسیدن نداره.....!!!!!

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

ﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﯾﻪ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊ ﺑﺨﺮ ﻭﺍﺳﻢ
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﯾﻬﻮ ﺁﻧﺘﻦ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﺭﻓﺖ
ﻣﻦ ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺍﻟﻮﻭ ﺍﻟﻮﻭ… ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻔﺖ:
ﻫﯽ ﺍﻟﻮﻭ ﺍﻟﻮﻭ ﻧﮑﻦ ﺍﺻﻼ ﺻﺪﺍﺕ ﻧﻤﯿﺎﺩ !

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

دیشب خونه خالم دعوت بودیم بصرف شام و شیرینی!!!:)
این خاله ما یه گودزیلا داره اول ابتدایی میخونه!!اسمش شایانه
شوهر خالم بمن گف الی جان بی زحمت به این شایان ما دیکته بگو.فقط
شایان بچه حساسیه سرش داد نزنا
من: چشم!
بازم من: شایان بنویـس من مادر خویش را دوست میدارم ^_^
شایان نوشته: من مادر خیش را دوثت میدالم!
من: واااا شـــــــایـــــــان کلا غلط نوشتی پاک کن
شایان:بــــــابــــــــــــــــا بیا این الی بلد نیس دیکته بگـــــــــــــــــــه!!!
من:O_o
باباش:خو الی جان چرا با بچه باخشونت رفتار میکنی عاخه؟
برو اونور خودم بگم شایان بابایی بنویس: هوا سرد است.
شایان نوشت: حوا صرد اثت!
باباش:خاک تو سرت خنگ همین الان 125بار مینویسی غلط
کردم پدرجان!
10بارم هواسرد است مینویسی!
وگرنه با اره برقی به دوقسمت مساوی تقسیمت میکنم D:

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

مکالمه من با مخاطب خاصم:نگاهم در نگاهت کرد برخورد... مخاطب خاص:به به عشقم!! من در ادامه شعر:نگاهم با نگاهت کرد برخورد خدا مرگت بده حالم بهم خورد!!!! مخاطب خاص@@

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

من تاره به این نتیجه رسیدم که این فک و فامیلی که ما داریم وقتی میخان عروسی بگیرن تایمش بسته به تابستون یا زمستون بودنش متغیره!!!!

مثلا زمستونا ک ادم عاقل نهار عروسی میگیره تا مهمونا قالب یخ نشن این فک و فامیله عزیز شام عروسی میگیرن تازه تو سالنم نمیگیرن ک نکنه یه نفر از زیر دستشون در بره و گرمش باشه!!!!

از طرفی تابستونا ک ادم عاقل شام عروسی میگیره که مهمونا ذوب نشن این فک و فامیل عزیز ما نهار عروسی میگیرن اونم تو یه باغی ک به اندازه یه صندلی هم سایه نداشته باشه!!!! قشــــنگ از خجالت همه دربیان :)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد