پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

هر چقدر دوست داری منو دور بزن ، خسته که بشی میوفتی جلوی پای خودم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار


دختره شکل گلابی تقویت شده میداد بعدتو پروفایلش نوشته بود:
خوشگلم...
ملوسم...
مهربونم.....
تو دل بروام.....
منم پیام خصوصی واسش فرستادم
گفتم: واقعا راس گفتی تو دل برویی...
ج داد گفت: واااای راس میگی...
گفتم اره جون تو الان رفتی تو دلم ی سره میرم توالت فک کنم اسهالم کردی....
نمیدونم چی شد بهم فحش داد بیشعور ....اصن انتقاد پذیر نیستن این مردم.......  

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دقت کردین وقتی همه جا تاریکه یا وقتی چشاتو میبندی راه میری همش حس میکنی ی چیزی جلوته ک هرآن امکان داره بهش برخورد کنی!؟!؟!؟!
حسم توحلقتون!
دی!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آیا شهرو دیار شما امسال دچار خشکسالی شده است آیا مدتهاست که در شهر شما باران نباریده است . اگر دوست دارید بارش باران شهر شما را دوباره پر طراوت کند فقط کافیست که ماشین خود را بعد از این که به مقدار کافی گند از سرش بالا رفت به کار واش ببرید و بشویید تا دوباره ترنم باران وبه گند کشیدن ماشینتان را تجربه کنید.

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

به بعضیام باید گفت
دوﺳﺖ ﻋﺰﯾﺰ، در ﻫﻨﮕﺎم دروغ ﮔﻔﺘﻦ ﺣﺪاﻗﻞِ ﺷﻌﻮر را ﺑﺮای ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﻮد ﻣﺘﺼﻮر ﺷﻮﯾﺪ!...
به قول داش وحید متچاکرم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

چرا پسرا ان قد به کریپس دخترا گیر میدن!!!!!!؟؟؟؟
امروز تو کلاس ردیف سوم بودم یه گروه از پسرا ردیف اول*همه با موهای فشن رو به بالا!!!!!!
نگاه ما باید از یه شالیزار عبور میکرد تا استادو ببینیم...........والا
دخترا پرچما بالاست................

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اون دخترایی که لباس تنگ نمی پوشن
اونایی که نیم متر از پشت و جلو موهاشون دیده نمیشه
اونایی که نمیگن بابات پول داره ؟
اونایی که بعد شکست عشقی دیگه به هیشکی فک نمیکنن
اون دخترایی که بین ماشین و انسانیت انسانیتو انتخاب می کنن
اونا ... هنوزم هستن !؟
اعلام وجود بکنید ببینم :))))))

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

چون سید هستم تومدرسه بهمون هدیه دادن بگوچی.بخدا یه بن خرید ازبوفه مدرسه دادن باارزش پونصدتومن خدایا با این همه پول چیکارکنم فک کنم یه بستنی ام ندن

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

تو این فیلم خارجیا نشون میده مادر و پدره دعواشون میشه یه دفعه بچه میگه : مامان بابا بس کنید ...
بعد پدر و مادره شرمنده میشن و دیگه دعوا نمیکنن ..
خواستم بگم اینا همش دروغه من اینکارو کردم یه کتکی از جفتشون خوردم که تا یه هفته به دیوارسلام میدادم !

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یه معلم داریم اوف دلتون خودش برا خودش درس میده یه تعدادی اون گوشه خوابن یه تعدادی تو اینترنتن(با وای فای مدرسه)یه تعداد برا امتخان میخونن بعضیام مثل من میشینن همون درسه رو میخونن که تو خونه نخوان بخوننشون.
ولی اگه تصبانی شد دیگه چوله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد