پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

فک و فامیله داریم؟!

مامانم برگشته میگه:
همین که من میگم! من افتادم مردم(دور از جون!) با لباس سیاه نیاین سر قبرم!
میگم :جاااااااااان؟؟
برگشته میگه:آدم که میمیره خود مردن و گناهامونو که هستن!آدمو که میچپونن تویه قبر! ده متر خاک که رو آدم میریزن! نکیر ومنکر هم که میان سراغمون!عذاب قبر هم که هست!جک جونور و مار و عقرب هم که میان میخورنمون!همین مونده سرمو بالا بگیرم؛یه سری آدم سیاهپوشو هم ببینم!اونم با قیافه های اونجوری!
خو دوباره زنده میشم یه بار دیگه سکته میکنم!
یعنی کشته شدم سر تحلیلش!!

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

خدا خیر بده این سامی بیگی رو بااهنگی که خونده!!!
دیروز اهنگه من یه دیوونه ام رو پلی کرده بودم ابجیم هم باهاش شروع کرد خوندن:
من یه دیونه ام وقتشه عاقل شم...
واقعا اعتراف خوبی بود که کرد
امروزم دختر عموم اعتراف کرد!!!
همینجوری پیش بره قشنگ دیوونه های فامیل رو میشناسم  


آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

چندروزه ک بابا بزرگم رفته سفر مامی بزرگم اومده خونه ما...
دیشب اومد تو اتاق من خوابید!!!!!
عاشقشم لب تاپم رو تخت بود ب جای اینکه یخوابه اومده عینکشو زده نشسته کنارم میگه چی میخونی میخندی برا منم بخون باهم بخندیم من خوابم نمیاد...
من :o
مامان بزرگم:)
...
بعد از چند دقیقه ک از افق اومدم بیرون و داشتیم میخندیدیم مامانم درو باز کرده..حالا
من :)
مامان بزرگم :)
مامانم :o
وبازهم مامانم :@
و...:|

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

یه sms فرستادم برا دوستم منتظر بودم جواب بده ... قبل اینکه جواب بده از اتاق رفتم بیرون مامان کارم داشت. به خواهرم گفتم هر وقت اس اومد صدام کن
خواهرم باووششههه ...
بعد نیم ساعت اومدم میگم هنو اس نداده ؟ سابقه نداشت !!
خواهرم .. چرا جواب دادم همون نیم ساعت پیش ..
من : خب چرا نمیگی به من ؟ نگفتم صدام کن ؟
اجی : اخه چیز مهمی ننوشته بود .. خودم جواب دادم ((((: ریلکس باش
^_^
جاانن؟؟!!@_@
من : مگه پسورد گوشیمو میدونی ؟
اجی : اره ^_^ بهت نگفتم تا عوض نکنی ^_^
من o_O
اجی خانم ^_^
دوستم :-|
این خواهر خانمومه من دارم ...

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

به دوستم گفتم فیلم vampire(دقت کنین ومپایر) دانلود کن خیلی باحاله!فرداش رفتم خونشون میگم خوب فیلمی که گفتم دانلود کردی؟
میگه هرچی سرچ کردم دانلود فیلم "دمپایی"@ــــ@هیچی نیومد!
تو مطمئنی اسمش همینه؟؟؟
من دیگه حرفی ندارم

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

رفتم خونه؛ مامانم میگه "یه غذایی پختم که انگشتاتون هم همراهش می خورید‏"

منم با خنده گفتم "حالا اگه انگشتامون رو نخوردیم چی؟‏!‏‏"
اونم چپ چپ نگاهم کرد و گفت "اون وقت خودم قطعشون میکنم؛ به زور فرو میکنم تو حلقتون‏!‏‏‏!‏‏!‏‏!‏"
الان چند روزه جرأت نمیکنم موقع غذا خوردن انگشتام رو از دهنم در بیارم‏!‏ :-‏(‏

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

من مامانم مامان نیست که مامان برقیه
دیشب اومد به منو 3 تا داداشم اخطار داد اگه لامپ حیاطو روشن بذارین یه بلایی سرتون میارم که تا ابد یادتون نره ...... حالا داداش نابغم روشن گذاشته بود
.
..
..
..
ساعت5 صبح ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااهیدپااااااااااااااااشو
نمیدونم چیشد طی یه حرکت انتحاری ما 4 تارو پرت کرد تو حیاط درو قفل کرد ما بدبختا تو حیاط داشتیم قندیل میبستیم
این مامان فرزند دوست ماداریم؟
تازه در باز شده من برم کنار بخاری بعدا میام

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

امروزبعد یه ماه دوری زنگ زدم خونه داداشم جواب داده میگم الوسلام میگه چیه باز پول میخوای جهنم میفرستم مشکل داری حلش میکنم فقط این دورو برا نبینمت بای هیچی دیگه اخه داداشه من دارم

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

شام خونه خالم دعوت بودیم مامان خودش زودتر رفته بود... منو و اجی وبابا غروب رفتیم .. زنگ زدیم شوهرخالم (خیلی شوخ )اومده بیرون رو تراس میگه .. اومدی دنبال زنت .. نمیاد زنت ..بلد نیستی زن نگه داری باجناق جان .. از من یاد بگیر ... ^_^
من و اجی ^_^ بابا چی میگه شوهرخاله؟؟!!خخخخخ...
بابا .. :-|
خودش اومده درو باز کرده میگه .. ا دس خالی اومدی .. کو کادوت .. ؟؟!! ا بچه هاتم اوردی با خودت منت کشی.. ^_^
فک کردی من خواهرزنمو از سر راه اوردم.
منو اجی^_^
خیلی دلش بخواد ;-)
شوهرخاله :جریت داری جلوش بگی ؟؟
بابا : نهههههه ^_^
شوهرخاله :یه اشی برات بپزم که ...;-)
شوهرخاله س که من دارم ^_^

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

بــا یــکی از رفیــقام کار واجـــب داشتــم زنگ زدم گــوشیش خــاموش بود مجــبور شــدم خــونَشــونُ بگیـــرم!
خــواهرش گــوشی رو وَر داشـــت ... (داشتـــم تو ذهنـــم میگفتــم اسمــه 2تاخــواهراش چـــی بود؟ سـاناز و ســارا )
اومــدم بگـــم : ((ســاناز خــانوم سعیـــدجان هســـت ؟؟؟)) گفتـــم ســاناز خــانوم ســاراجــان هســـت ؟؟؟ مـــن امیـــرم!!
خــواهرش : امیـــرخان مــن ســارام بفـــرمایید خــودَمم!
مــن : ((یــا حضـــرت ٍ عبــاس)) داشتـــم میتـــرکیدم از خنـــده!! به زور با هــر بدبختی گفتـــم : ببخشیــــد .. واقعــاً شـــرمنده اشتبــاه شد سعیـــد هس؟
خــواهرش : نه خیـــالتون راحــت آقا امیــــر ... سعیــد خونه نیــس حــرفتونُ بزنیـــد راحــت باشیــد ^_^
مـــن د ٍ آخـــه چــه حرفی ؟؟؟؟ مَـــن نــامـــزد دارم کَچــــــل ! گفتـــم : ببخشیــد خداحـــافظ
صداش که داشــت گوشی رو میـــذاشت و میگــفت : دیــوونه رو شنیــــدم خخخخخخخخخخخخ
تا یه ربــع فقط بلــند بلنــد میخنـــدیدم!!!
یه آدمـــه سالم دور و وَرمـــون نیـــس ... :پی

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

دارم آمــاده میشــم شـام برم خــونه نـامزدم اینــا ... داداش ٍ 6 ســالمم تیــپ زده تـــانک ... اومــده تو اتاقــم میگــه : بـــریم؟؟؟
مــن : کــوجا اونـــوَخ نــازپســـر؟
داداشـم : خــونه مهتــاب جــون اینــا دیگــه ! مگــه خوشگــل نکردی بریــم اونجــا؟
مــن : بریـــــم؟؟؟؟؟؟ مـــن میـــرم فدای تو بشــم ... شمــا خونه میمــونی!
داداشــم : مگــه مهتــاب جون نگفت پــری نازم هس؟ (خـواهر زاده نــامزدم) اون ادکلـــن خوشبــوتم بده منم بزنــم باهــم فرق داشتــه باشه ادکلنمــون بوش قـاطی میشــه خَـــز میشــه!
مــن: O_O جـــانَم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خــب باشــه که چی؟؟؟
داداشــم : امیــــر... پــری ناز به مـــن گفـــت خوشگــل وبانـــمکم میفهمـــی ایـــن ُ؟
مــن:
اینــــا بچَــــــن ؟؟؟؟؟؟؟ نه ایـــن داداش ٍ دارم مـــــــــــن؟؟؟ ^_^

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

اقا مادر هروقت دختر عمه ام رو میدید اینقدر تعریف و تمجید می کرد ازش که نگو حالا که من بهش میگم می خوام باهاش ازدواج کنم هزار و یک عیب گذاشته روی دختر مردم که هیچ یه ماهم هست به من ناهار و شام نمیده
این فک و فامیل من دارم آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

اس ام اس بازی منودوستم:
دوستم:2تاازوحشتناکترین و زشت ترین موجودات روی زمین ونام ببر؟
من:اووووووووم نمیدونم مریمی فکرکنم سوسک!
دوستم:دیوونه گفتم2تا
من:خب آقاسوسکه وخانومش ......اصلامن چمیدونم خودت بگو؟
دوستم:واقعابرات متاسفم اینکه خیلی راحته جوابش میشه:تو و شوهرآینده ات..............به همین راحتی

الان من چی بایدبهش بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟رفیقه من دارم عایا؟؟؟؟

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

داییم بعد چند سال بچه هاش راضیش کردند براشون کامپیوتر بگیره
بعد داییم اومده به من میگه کامپیوتر ال جی بهتره یا سامسونگ ؟!

عاشق ساده بودن فامیلمونم :دی
به شما هم ربطی نداره فامیل خودمون !
من میرم کامپیوتر ال جی بخرم بای
×_×

آخه فک و فامیله ما داریم ؟!

جوک خنده دار

من بدبخت چون شناسناممو بزرگ گرفتن دوتا تولد دارم یکیش امروز بود یکیش تو اسفنده.. تو ابان میگم برام تولد بگیرین میگن نه ه ه ه ه تولدت تو اسفنده...تو اسفند میگم میگن مگه تولد تو آبان نبود؟؟؟
من :|
همچنان من :|

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد