پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

جدیدترین اس ام اس عاشقانه

خاطره یعنی

گذشته ها، نگذشته …
*

*

*
وقتی عاشق و منتظر باشی

حتی علف زیر پایت هم حکایتی دارد!
 
*

*

*
عادت!
 
چه طعم تلخی دارد
 
وقتی آن را با عشق اشتباه می گیری…  
*

*

*
تلخ ترین خاطرات فرهاد هم

 
شیرین بود…
*

*

*

آنقدر ها هم

روی وقار من حساب نکن…

قطب زمین هم که باشم

تو را که میبینم

یخ هایم آب میشود….
*

*

*


در آن سوی داستان زندگی مان

و در تلالو خاطرات پررنگمان

همیشه کسی هست

که هیچوقت نخواهد آمد…
 
*

*

*
دست بر دلم مگذار..
 
میسوزی…
 
داغ خیلی چیزها بر دلم مانده…
*

*

*
قرارمان همان جای همیشگی…

فقط این بار …… تو هم بیا!!
 
*

*

*
امان از دست تیرِ چراغ برقی

که مانع دیدار من و رهگذری شد

که شاید زیبا بود

و می شد دوستش داشت…
*

*

*
دل گیجـــه گـِــرفتــه ام

و در صِفــــر مُطلـــق ذوب میشــوم وقتـــی …

بـــِه کفــش هـــایـت کِنـــار کفـش هـــایـش فِکــر میکُنــم ..!!
*

*

*
انگار با ناخن های شکسته،

روی سیم های ناکوک ویولن،

آهنگ شیش و هشت می زنند …

روی احساسم …

وقتی تو نیستی …!
 
*

*

*
 
مرا جای خودم بگذار خودت را جای گهواره
 
وآغوشی تسلی بخش کنارم باش همواره
*

*

*
از یه جایی به بعد . . . فقط یه حس داری ،

حس بی تفاوتی ،

نه از دوست داشتن ها خوشحال میشی
 
و نه از دوست نداشتن ها ناراحت …
*

*

*
به صـــدایت که معتاد شُـــدم

رفتـے

حــآلا هر روز

خــآطره تـــــزریق مےکُنـــم .

*

*

*
گاهی دلم
 
برای آن زمانی که نمیشناختمت
 
تنگ میشود…
*

*

*
در عشق ، یا تمام ِ حقیقت را
باید به دوست گفت
یا هر چه هست
یک سره
باید ز دل زدود …
__ محمدرضا شفیعی کدکنی، بی پرده __
*

*

*
حسادت می کنم

به تمام لباس هایت، کتاب هایت…

به تمام فضای اتاقت…

که با بی شرمی با تو زندگی می کنند…
*

*

*
بغض ها را گاهی باید قورت داد.. عاشقانه ها را از پنجره تُف کرد..
و در ها را به روی همه بست..
گاهی
هیـــــــــــــــچـــــــ ــــــــــکـــــس
ارزش دچار شدن ندارد!
 
*

*

*
دُور از تـو افتادم، ولی هر شب.. حــِــس می کنم بسیار نـزدیـکـــی…!!
خــاموش شــد فانوس مـــن.. ای کـــاش، عــادت نمی کـــردم ب تــاریکــی..!!
*

*

*
گفــتی
” خـودت را جـای مـن بگـذار ” …
.گـذاشـتم …
می بیـــنی … !
امّـــا نــرفتــه ام …
وقـتی حـس میڪنم …
جایـی در ایــن ڪره ی خاڪی . .
تــو نفـس میڪشـی و مـن …
از هــمان نفـس هایت … نفـس میڪشم آرام مــی شوم !
تـو بــاش !!!
هـوایـت !
بـویـت !
بـرای زنده مانـدنـم ڪافی ست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد