پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس غربت تنهایی

غربت آن نیست که تنها باشی

فارغ از فتنه فردا باشی

غربت آن است که چون قطره ی آب در پی دریا باشی

غربت آن است که مثل من و دل در میان همه کس یکه و تنها باشی

اس ام اس غربت تنهایی

گر بدانم نیستی غمی نیست ز تنهایی

اینکه هستی و تنهایم غم دارم  


اس ام اس غربت تنهایی

باتو بودن همیشه پرمعناست

بی تو روحم گرفته و تنهاست

باتو یک کاسه آب یک دریاست

بی تو دردم به وسعت صحراست

اس ام اس غربت تنهایی

دلی بستم به آن عهدی که بستی

تو آخر هردو را باهم شکستی

اس ام اس غربت تنهایی

اگه یه وقت توپت افتاد خونه همسایه اونم پارش کرد

اصلا ناراحت نباش چون هنوز یه رفیق داری

که حاضره دلشو بندازه زیرپات تا باهاش بازی کنی

اس ام اس غربت تنهایی

دلم تنگه برای گریه کردن ، کجاست مادر کجاست گهواره من؟

نگو بزرگ شدم نگو گریه به من نمیاد!

بیا نوازشم کن دلم آغوش بی دغدغه می خواد

کجاست مریم ناجی اون مریم پاک؟

چرا به یاد این شکسته دل نیست؟

اس ام اس غربت تنهایی

به حق اون خداوندی که یکتاست

وجودش باعث گرمی دل هاست

دلم در عاشقی به قد دریاست

ولیکن مثل دریا تک و تنهاست

اس ام اس غربت تنهایی

نگران نبودنت نباش نفرینت نمی کنم!

همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست برایم کافیست!

اس ام اس غربت تنهایی

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار

منو از خاطره کم کن خدانگهدار

اس ام اس غربت تنهایی

می روم شاید کمی حال شما بهتر شود

می گذارم با خیالت روزگارم سر شود

اس ام اس غربت تنهایی

گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی

دیگر نفسی برای ماندن درکنار او باقی نخوهد ماند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد