پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار


عاغا یه بار از مدرسه داشتم برمی گشتم با مامانم بودم مامانم توراه گفت برو اون سوپر مارکتی که اونجاست ازش یه (جو پرکنده)دقت داشته باشید جو پرکنده!! بگیر !اغا ماهم خیلی خسته بودیم چیزایی رو که مامانمون گفت رو کپی شو به مغاره دار گفتم مغازه دار بعد از جویدن تمام اجزای مغازه اش گفت:عزیزم اون جو پرکه نه پرکنده مگه می خوای مرغ بگیری!!هیچی دیگه الان به همراه دوشتان تو افق محو ام!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یادمه کلاس پنجم ابتدایی بودیم.رفته بودیم اردو.آقا چشمتون روز بد نبینه تو اتوبوس نفر جلویی من حالش به هم خورد.پنجره هم طرف من بود.این هم اومد پلاستیک حاوی مواد رواز پنجره ی سمت من انداخت بیرون که یهویی باد زد و گلاب به روتون چند قطره ی ناقابلش پاشید تو دهن من.(هوووووق).بعد یکی از بچه ها داد زد اه رفت تو دهنش.منم اصلا به روی خودم نیاوردم زبونم رو پاک کردم گفتم نه بابا نرفت.
به روز هیچ کدومتون نیاد ایشالا  

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ﯾﻪ ﺳﺮﯾﺎ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﻗﺴﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ
ﻋﮑﺴﺎﺷﻮﻥ ﻓﺘﻮﺷﺎﭖ ﻧﯿﺲ ...
.
.
.
.
.
..ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﯾﻪ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﻬﺘﺮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یکی از شباهتهای اکثرخانمها اینه که طرز تهیه انواع استیک و ژیگو رو از برنامه آشپزی دنبال میکنن.
آخرش شام همون کوکو سبزی رو درست میکنن!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار


خوش به حال مدیرمون(کچله)؛ای کاش منم جای اون بودم
.
.
.
.
پولاشو مثل ما به شامپو نمیده کله شو دستمال میکشه

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

هی یادش بخیر ما دهه شصتیا چه دورانی داشتیم بازی سگا. میکرو. چب پل اهنگ گوش کردنمونم با حال بود همیشه یه خودکار بیک واسه نوار کاستامون کنارمون بود برنامه کودکامون اوشین قربونه همون تلویزیون سیاهو سفیدا واقعا اون وقتا خوش بودیما
اصلا زندگی رنگ و بو داشت...

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

قسمتی از خاطرات یک دانشجو:
((فاش میگویم از گفته ی خود دلشادم))
که در این ترم پیایپی ز دروس افتادم!
اولین نمره که دیدم سر من سووووووووووووت کشید سوی استاد دویدم غم دل سر دادم
ولی افسوس که استاد محبت ننمود
با غضب گفت برو...نمره زیادی دادم!
گفتمش بهر خدا یک نظر انــــداز به من!
مزه انداخت:نیم ناظر و من استادم!
بازگشتم که شوم مطلع درس دگر دیدم((این سیل دمادم ببرد بنیادم))
خشمگین داد زدم ناله و نفرین کردم:هیچ کس نیست در اینجا که رسد به دادم؟؟؟؟؟؟!
نــــــــــاگه از دور بدیدم رخ استاد عزیز گویا بر دل او کرد اثر فریادم گفتمش:مرد شریف از چه به من 6دادی؟
گفت:غیبت سببش بود و نرفت از یادم
قصه گر باز بگویم هم اش تکراری است از دروس دگرم نیز چنین افتادم
گرچه افتادم و ماندم عقب از خرخوان ها...
کسب عنوان عقب افتاده مباکبادم!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ملت براسگ وگربه هاشون شامپو های 200.300 تومنی میخرن
بعد بابامن وقتی میگیم
شامپو بخر،میگه هفته پیش بود ی شبنم خریدم......گوسپندها وقتی
میرید حمام قد ی حبه قند شامپوبریز کف دستت،دوبرابرش اب باهاش قاطی
کن ببین چقدر کف میکنه!!!!!!
تازشم ته شامپو روبا اب قاطی میکنه،ک ی هفته دیگه هم ازش استفاده کنیم!
خخخخخ

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

نیمه ی گمشده ی من الان باید خیلی خسته شده باشه...
از بس دنبال من گشته و نتونسته منو پیدا کنه ...
حقم داره بنده خدا ...!
جا داره از همین تریبون یه خسته نباشی بهش بگم ...
و بگم که امیدتو از دست نده "خواستن توانستن است...!
به حرف اینایی هم که میگن " گشتم نبودنگرد نیست!"هم گوش نده ...
اینا حسودن نمیخوان منو تو بهم برسیم...!!!
تنبلی نکن بیشتر تلاش کن !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد