پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خیلی غمگین

چه سلامی؟!چه نگاهی!وقتی شانه هایت مدت هاست به علامت نمیدانم بالاست و انگار حالا حالاها هم خیال ‍‍پایین آمدن ندارد.

چه تابستانی؟!وقتی یک عالمه از برگ ها هنوز پایین نیامده به خاطرش خودکشی کردند.
چه گرمایی؟!وقتی دیگر مه آه من یخ دستانت را حتی تکان هم نمی دهد.
چه بهانه ای؟!وقتی تمام بهانه ها را گرفته ای و دیگر گرفتنش از نگرفتنش برایت سخت ترست.
چه حرفی؟!وقتی تمام حرفها را زده تصمیم رفتنت را روی دیوار هر پس کوچه ای نوشتی و من فقط خواندم.

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

بعضی ها بهتر است در حد یک آرزو بمانند،براورده شدنشان به بهای شکستن دلت تمام میشود  

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

زدم تو خط بی کسی.. خورده به تکرار دلم..میخوام غم نبودتو..به تیغ انکار بدم..صدام به گوشت نرسید..وقتی به پات افتاده بود..هنوز نرفته اون دلت پیاده راه افتاده بود..
عجب شبای نحسیه دل خوشی سیری چند شده یه خورده عاشقی با یه طعم اسیری چند شده
وقتی غروره من شکست عین خیالش نبود دلش یه جای دیگه بود رفتو کنار من نموند..

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

برتخته سیاه زندگی چه خوب احتمالات و فرضیات را به من آموختی!!!!!!!! گفتی احتمال اینکه عاشقت بمانم کم است ====> پس فرض کن رابطه ای در کار نبوده ....

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

رسم زمانه روببین توچشم میذاری من قایم میشم اما تویکی دیگه روپیدامی کنی!!!!!!!

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

دیر که میایی دلم هزار راه نمی رود تنها یک راه می رود ان هم به خانه ی رقیبم

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

بـــهـــ نامــــ خــُـــدای دانـــه هآیِ اَنــــآر . . .

من خاطــِـرت را میـخـواستــَـم ،، نــه خــاطــره ات را . . .

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

همه ی ما یک دستمون تو دست خداست اگه بهش اعتماد کنیم و دستشو رها نکنیم ما رو به جایی می بره که از رویاهامون قشنگتره

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

به خودم قول میدهم که فراموشش کنم

وقتی صبح میشود او را که نه.....
ولی!
قولم را فراموش میکنم

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

خاک بر سر تمام کلمات ، اگر تو از میان تمامشان نفهمی که دلتنگتم... !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد