پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پست فیسبوکی خنده دار


امروز یه دختره اومد گفت یه ایمیل میخوام گفتم جیمیل بسازم که مشکلی نداره ؟ گفت نه ایمیل میخوام جی میل نمیخوام حالا سرتونو درد نیارم بعد کلی توضیح گفتم خوب با چه اسمی بسازم گفت با اسم خودم !! حالا من منتظرم اسمشو اونم که کلا از ماجرا پرته !!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اقا تو دبستان یه معلم داشتیم من وقتی خیلی شسطونی میکردم به من میگفت منگول منم اینقدر ذوق میکردم فکرمیکردم ازم تعریف میکنه دوستامم خیلی بهم حسادت میکردند حالا که معنیشا فهمیدم میخام خرخرشا بجوم

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

من:مادر یه خبر خوب!!!!!!!!!
مادر:یعنی میشه ریاضی 20 شده باشی؟؟؟؟؟؟
من: گفتم یه خبر خوب نه یه معجزه

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

همانا دختر خوب دختری است که
تاکنون لو نرفته است :))))
پسرا پرچم بالا

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

پسر:میشه بدونم وزنتون چقدره؟
دختر:نه مگه فضولی؟به تو چه؟بهت نمیگم!
پسر:خوب حداقل 3 رقم اولشو بگو...
=)

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اونایی که هرچی روی مانیتور میاد فقط اوکی می کنن همونایی هستن که وقتی حرف میزنی سرشونو تند تند به علامت تصدیق تکون میدن!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

@پاتریک تیزهوش@ تاحالا دقت کردین چی توز از وقتی گرون شده میمونه که رو موتور نشسته لاغر تر شده!!! البته به قول یکی از دوستام بهش فشار اومده رفته معتاد شده!!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

کیلیپسم نشدیم یخورده بهمون توجه شه عقده ای نشیم!!!
با این کیلیپساشون...

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

کیلیپس جدید مخصوص فصل بارندگی رسید. ارتفاعش نیم متره از قله به سمت قاعده که میاد با یه شیب ملایمی حدودا 30 درجه شیروونی میشه مخترعش از خونه های شمال کشور الهام گرفته.شایع شده یه بخاری برقی هم توش تعبیه شده که شخص ساکن کیلیپس تا انتهای فصل زمستان هیچ مشکلی از نظر سیستم گرمایشی نداشته باشه.
خواهر گلم بدو بدو جا نمونی تا کی میخوای با این کیلیپسای تابستونه بگردی؟!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اگه گفتی شباهت معلم با دماسنج چیه؟
هر دوشون وقتی صفر رو نشون میدن ، آدم می لرزه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد