پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار


استاد اومده برگه تمرین داده , یکی از بچه ها میپرسه استاد حل کنیم ؟
استاد گفت : پـَـــ نــه پـَـــ ببر واسه مامانت سبزی بخر بزارتوش…!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

با دوستم رفته بودم بیرون یهو یه گاری دیدیم
میگه اا رضا این گاریه؟؟
میگم پ ن پ این الاغه ولی مثل مایکل جکسون جراحی زیبایی و پوست انجام داده الان اینجوری شده  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

با دوستم تو مدرسه بودیم یهو دیدیم مدیر داره میره
دوستم میگه این داره میره؟
میگم پ ن پ داره میاد ولی چون با سرعت نور میاد فک میکنی داره میره

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

خونه یه بنده خدایی آتیش گرفته همه واستادن دارن میبینن منم اونجام یه یارو میاد میپرسه ااااا اینجا آتیش گرفته؟؟
گفتم پ ن پ دارن فیلم حضرت ابراهیمو ضبط میکنن الان ببین آتیش تبدیل میشه به گل

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

با دوستم رفته بودم یکی از غارهای ایران... یه خفاشه چسبیده بود به سقف... دوستم میبینتش بهم میگه این خفاشه؟ گفتم پ ن پ بت منه! اجاره خونش زیاد شده اومده تو غار!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

با پسر خالم رفتم از مغازه عسل فروشی عسل بگیرم یارو مغازه داره میگه شما عسل میخواین؟
میگم پ ن پ ما دوتا زنبوریم اومدیم برا استخدام!!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

یه توپ دارم قلقلیه… پـَـ نه پَــ، می خواستی مکعب مستطیل باشه!
سرخ و سفید و آبیه… پـَـ نه پَــ، زیتونی و نقره ای و سبز یشمیه!
می زنم زمین هوا می ره… پـَـ نه پَــ، زمینو سوراخ می کنه می ره تو زیر زمین، بقله دبه ترشیا!
نمی دونی تا کجا می ره… پـَـ نه پَــ، بنده خط کشم، می دونم دقیقا کجا می ره!
من این توپو نداشتم… پـَـ نه پَــ، داشتی! الان اسکلی داری خاطره تعریف می کنی!
مشقامو خوب نوشتم. بابام بهم عیدی داد… پـَـ نه پَــ، می خواستی دم عیدی بخوابونه تو دهنت!
یه توپ قلقلی داد… پـَـ نه پَــ، تو این گرونی می خوای سویچ لکسوز بهت بده!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

تو صف نانوایی بودم یارو اومده میگه آقا اینجا صف نانوایی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم قطار بازی میکنیم هوهو چی چی !

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

به دوستم میگم خودکارو بده میگه چیزی میخوای بنویسی؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه زیر شلواری براش گرفتم میخوام ببینم اندازشه یا نه

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

تو بانک نوبتم شد،رفتم جلو باجه7 خانومه تقریبأ دیگه میشناسه آنقد رفتم بانک...
میگه: لطفأ شمارتونو بدین؟
گفتم شماره نوبتمو؟
میگه: پ ن پ! شماره موبایلتو! فقط بگما من تک میزنم تو زنگ بزن!
شماره نوبتمو بهش دادم، یه چک بهش دادم که نقدش کنه؟
میگه: میخوای نقدش کنی؟
گفتم: پ ن پ! اینو دادم واسه اینکه تو شارژ بخری زنگ بزنی....!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد