پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار


یکی سر چهار راه محلمون خفتم کرده داره جیبم رو میگرده ،رفیقم رد شده میگه خفتت کردن ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ پولم رو یادم نمی یاد کجا گذاشتم داره کمکم می کنه پیداش کنم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

ساعتای 2 نصف شب بود یهو دیدم گوشیم زنگ میخوره
با صدای خواب آلود میگم:بعله
میگه:ببخشید خواب بودین؟
میگم:پــَ نـــَ پـــــ منتظر بودیم شما زنگ بزنین
ملتم کم پر رو نیستن ها  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

به مامانم اسکانس 200 تومنی دادم میگه بندازم تو صندوق صدقات میگم پـَـــ نــه پـَـــ بزار تو بانک سودشو بگیر !

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

بعد از کلی کلنجار رفتن با شریکم بهش گفتم باید از هم جدا شیم میگه یعنی جداً ازهم جدا شیم؟
میگم پـَـــ نــه پـَـــ من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم الکی بگم جدا شیم، تو بگی که نمیتونم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

به یارو میگی: آفتابه داری؟
میگه: برا خونه می خوای؟
پ نه پ برا قالب کیک جشن تولد بابام می خوام، آخه سنتی دوست داره.

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

به مامانم میگم شام حاضر نشد ؟
میگه : گشنته ؟
میگم پـ نه پـــــ ؟! هواپیمایی که داره غذا می بره سومالی معطل توئه زود باش!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

بوی آبگوشت خونه رو برداشته از بیرون اومدم در قابلمه رو برداشتم میگم آبگوشته؟
مادرم میگه پـَ نـ پـَ آب هویجه پختم ببر سر خیابون بفروش لیوانی 1000تومن سودش نصف نصف
میگم مامان شیطون شدی آ
بابام خوابونده پس گردنم میگه بیشعور با مامانت درست صحبت کن
خداییش از پـَ نـَ پـَ بگذریم این فک و فامیله داریم؟

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

دیشب منو بابامم داشتیم فیلم میدیدیم که مامانم یه بشقاب نارنگی آورد, اولش هم خودش یکی برداشت پوست کند, همین که اولین دونه رو خورد گفت: خیلی ترشه بیا امیر تو بخور منم با یه حالت(o_O) میگم اگه ترشه پس چرا من بخورم, میگه خوب پس بده بابات بخوره...!!!
من:)
بابام:\
مامان خانواده دوسته ما داریم؟؟؟

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

کارگذار بانک اومده کلی برام از سپرده هاش تعریف کرده، آخر دست بهش میگم میخوای سپرده باز کنم؟
میگه پ ن پ اومدم اینجا برات کلی حرف زدم که وقت فراغتمون پر بشه نریم سمت مواد!!!
من:)))
کارگذار بانک:l
صندوق جهانی پول:lllll
مورچه خور(خیلی ناز بود حیفم اومد ننویسمش):)))

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

دارم سیگار میکشم مامور اومده میگه داری سیگار میکشی؟ میگم پَـــ نَ پَــــ دارم
علامت میدم سرخپوستای قبیله بغلی بفهمن ما اینحائیم. گفت پدر سگ اهل فیسبوکم که هستی سوار شو بریم....
گفتم کلانتری ؟ گفت پَـــ نَ پَــــ بریم قبیله بغلی بگیم آوردیمت، لازم نیست دیگه شما تو زحمت بیوفتین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد