پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس جالب عاشقانه

عاشق روزای بارون زده ام
چون تورو باز میاره به خاطرم
..........
دوست دارم وقتی که بارون میباره
بدوزم به آسمون چشمامو
زیر بارون گریه کردن خوبه
چون نمیبینه کسی اشکامو
..........
مگه میشه بارون بیاد و یادت نکنم
یاد اون نگاه گرم و روی ماهت نکنم
اگه صد باره دیگه بمیرم و زتده بشم
این محاله دوباره انتخابت نکنم.....
(سروش کریمی-بارون)

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

وقتی جای چیزی امن است کمتر سراغش را میگیری...
مثل یاد تو در دل من...  

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

حرف دلت را امروز بزن،اگر امروز گفتی ...!اسمش "حرف دل" است
اگر نگفتی....
فردا"درد"دلت میشود....

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

به جای شانه هایت...
بالش خودم را ترجیح می دهم...
شانه هایت مثل بالش مسافرخانه ها می ماند...!‍!‍
خوب می دانم سرهای زیادی را
مهمان بوده...

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

به دور دل تو حصاری کشیدن ؛به شهر نگاهت منو راه نمیدن
به دلتنگی هام جوابی نمیدن
همیشه باخودم تو رو یاد میکنم
میام از دور نگات میکنم

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

دل بستم به سختی به دلت؛رسیدم از خودم به امن ساحلت؛بی تردید من عاشقت شدم؛ شریک لحظه ودقایقت شدم...
ترسیدی از اینکه بد بشم چی دیدی از دلم که از تو رد بشم....

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتنش بود و جدی ترین شوخی عمرم از دست دادنش.میگن شوخی شوخی جدی میشه درسته ولی مال من...
جدی جدی شوخی شد

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

خوشبختی داشتن کسی است که بیشتر از خودش تو را بخواهد،
و بیشتر از تو هیچ...

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

دیده ای شیشه های اتومبیل ها را وقتی ضربه ای میخورند و میشکنند ؟ دیده ای شیشه ای خرد میشوند ولی از هم نمی پاشد ؟ این روزها همان شیشه ام ...
خرد و تکه تکه ...
از هم نمی پاشم ...
ولی شکسته ام ...
باور کن ...

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

تو رفتی خاطرتتت ترکم نکرده.ببین اون چشات با دلم چه کرده..
آخه بی رحم هنوز خاطرتت فراموشم نشده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد