پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

استاتوس خنده دار

بنده شخصا همچین تجربه ای نداشتم
اما خیلی دوست دارم قیافه ی دوستانی که سه تا مطلبشون پشت سر هم درج میشه رو ببینم که چجوری ذوق مرگ میشن
بالاخره نکردن سه تا مطلبمونو درج ببینیم ذوق دوستامونو
« بر وزن نخوردیم نون گندم ...»

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

هیتلر هم سن و سال من بود؛ فرماندۀ ارتش بود!

اونوقت من با خودم میگم ...

کاش بند نافم رو قطع نمیکردن، حال ندارم غذا بخورم ..! 

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺩﻏﺪﻏﻪ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻑ میزنه ﺗﻮ ﮐﺪﻭﻡ ﭼﺸﻤﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﻢ ؟
1ﺭﺍﺳﺖ ؟
2ﭼﭗ ؟
3ﻭﺳﻂ ﭘﯿﺸﻮﻧﯿﺶ ؟
4ﺩﻣﺎﻏﺶ ﻋﺎﯾﺎ ؟
5ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اقا من دیگه از گشتن دنبال پدرومادرم گذشتم یه پله بالاترم
امروز تو اتوبوس واحد یه خانومه روبروم نشسته بود هی گفت قیافت خیلی اشناس ، اصن خیلی واسم اشنایی، اصن حس اشنایی بهت دارمو از این حرفا
گفتم نمیدونم اخه من اینجا(شیراز) دانشجوام خودم اراکیم نمیدونم والا گفتم شاید تو اداره ای جایی منو دیده باشید ببخشید شما حالا کجا کار میکنید؟
شاخ دراوردم با جوابش گفت تو پرورشگاه تو قسمت مراقبت و نگهداری از بچه های سر راهی
حالا ازش ادرس گرفتم شاید یه چیزایی از خاطرات بچگیمو یادش باشه یا عکسی چیزی از بچگیم داشته باشه
فقط نمیدونم چرا پدر مادر الانم منو از پرورشگاه شیراز تحویل گرفتن همون اراک نرفتن دنبال بچه

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دبیر آمارمون یه عادت داره که وقتی درس میده مدام دستشو میکشه طرف یه نفر و میگه: مثله؟؟و اون باید یه مثال بزنه براش
امروز گف متغیر تصادفی یعنی موضوعی که ما اونو مورد مطالعه قرار میدیم و دستشو کشید طرفم گف : مثل؟؟ از دهنم پرید مثله بیمکث!
الان دارم بدنمو واسه گرمای شهریور مقاوم میکنم |:

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اقا من ی کشف جدید کردم اگه توی ی جای تاریک ی نور بندازی تو چشم پشه ها پشه ها دیگه نمی پرن فقط سر جاشون می مونن باور نداری امتحان کن من امتحان کردم جواب داد.(البته برا مگس هم جواب میده)

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

همســــــر ایــنده ی عزیــــــــزم حلـــالتــــــــ نمیکنم
این پــــــولایی که داری خـــــرج دختر های مـــردم میکنی حقــــــــــــــه منـــــــــه{-15-} بیشعـــــــــور

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اون موقع که تازه آهنگ زیادی باران اومده بود O_o هر جا میرفتی همه داشتن این اهنگ رو گوش میکردن و لامصب همشون هم شکست عشقی خورده بودن :o اصلا این اهنگ مخصوص شکست عشقیاس :| :)

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

از مدرسه اومدم،باکفشام ک پام بود نشستم رو پادری حالمون.
دیدم داداشم با ی ظرف پر ازمیوه خوردشده داره میاد سمتم،
نارنگی،سیب،موز،مووووززز^_^....میگه میخوری؟ من:اره!
اون:پس دهنتو بازکن..منم دهنمو تا گردنم بازکردم...اون:ن
زبونتو بده بیرون،منم سرگرم بازکردن بندکفشام بودم اصلا حواسم
ب حرفایی ک میزد نبود...فقط مووووززز میخواستم،منه منگلم
زبونمو میارم بیرون...اون:زبونت خوب بیرون وداخل نمیاد(حرکتی ک
سگاوقتی گرسنشونه انجام میدن)نوچ...مث اینکه دوبر گرسنه ای نیستی!
پس باشه وقتی ک حسابی گرسنت شدبهت میدم بخوری!
،خودت میدونی ک موز گرون شده و
اوضاع اقتصادی بدجورخرابه!!!!!!^_^
من:o_O
ستاد حمایت ازطفلان بی سرپرست:///////؛
افسردگی وتخریب شخصیت:\\:
مووووزززز گران:*_*
دوبرهمسایمون:$_$

مامان شما ی دختر نمیخواد؟؟!!!دیگه سوم دفیرستان هم هستم...
خرج تحصیلم هم سالای زیادیش رفته!!!بخدا دخترخوبیم...>_<

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آنتی ویروس لپ تاپمو یک سال و نیمه آپدیت نکردم
یه ماهه پیغام میده: هر غلطی دوست داری بکن من دیگه کاری به کارت ندارم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد