پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار


رفتم حشره کش بخرم طرف گفت : میخواین زود بمیره ؟؟؟ گفتم : پَ نَ پَ میخوام زجرکش بشه مزه ی انتقام رو بچشم !!! مغازه داره هم زرنگ تر از من بود و گفت : دِ نـَـه دِ لذتی که در گذشت است در انتقام نیست !!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

یک شب رفته بودم خونه خالم ، اومده میگه چیزی لازم نداری؟ میگم نه ولی ای کاش مسواکم هم آورده بودم. برگشته میگه دِ نـَـه دِ خاله جون این که ناراحتی نداره ما این جا یک مسواک داریم مخصوص مهمون الان بهت میدم باهاش بزن !!!  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

این واقعا راسته
شوهر خالم عینک زده بود و داشت روزنامه میخوند.یکی از خاله هام گف:ااا؟آقا منصور شما هم عینکی شدید؟
مامان بزرگم از اونور گف:پ ن پ مد روزه!!!!!!!!
ینی عاشقشم!!!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

توی فرودگاه داشتم با راننده تاکسی صحبت میکردم یارو داره رد میشه میپرسه ببخشید شما ایرانی هستین؟راننده میگه پ ن پ چینی هستیم رومون فارسی ساز نصب شده

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

بابام میگه : برادرت خوابه؟ میگم پ ن پ رفته رو اسکرین سیور یه شوت که بهش بزنی روشن میشه

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

تو جاده بنزین تموم کردیم وایسادیم چهارلیتری تکون میدیم طرف اومده میگه : بنزین تموم کردین میگم پ ن پ میگیم هورا..... ما از این دبه ها داریم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم دنبال دوستم، زنگ خونه رو زدم میگم منتظرم، میگه بیام پایین؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بیا بالا پشت بوم، با هلیکوپتر اومدم!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم خونه دوستم کمکشون کنم مبلهای جدیدشون رو ببریم بالا یه دفعه مبل ول شد رو پام و اشکم در اومد دوستم با خانمش پرسیدن دردت اومد ؟ گفتم پ ن پ از اینکه میبینم رابطه شما اینقدر خوبه دارم اشک شوق میریزم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

داشتم چای میخوردم سوختم بابام پرسید سوختی؟ گفتم پ ن پ رفتم مرحله بعد

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

واسه استخدام رفتم یه شرکتی ، خانومه میگه : شما برای آگهی استخدام اومدین ؟
گفتم پَ نَ پَ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین !

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

مستند حیات وحش میدیدم ، دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره ، درسته ؟
میگم پ نه پ اون قادر داداششه ، نادر رفته نون بگیره !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد