پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

عموم یه تبلت گرفته بود افتاد تو اب خراب شد رفت تبلت ضد اب گرفت افتاد تو خیابون ماشین رفت روش حالا رفته یه تبلت ضدضربه گرفته
احتمال میدم این دفه یه شهاب سنگ مستقیم بیاد بخوره بهش

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

به جوون خودمو خودت ک داری میخوونی راس میگم

چن روز پیش رفتم سراغ گوشی خواهرم (دکتر مملکت) ک ببینم چه اس ام اس های میده!! :D

کـــــــنف شدمـــ برگشتم!!

باورتون نمیشه متن اس ... هاش چی بودن!!!!!!!! چند نمونه شو اوردم ببینین بعد بگین چرت نوشته

_ ......جان عزیزم فردا خانم/آقای..... از کجا امتحان میگیره؟؟
_.......جان عزیزم واای ببخشید بد موقع زنگ زدم کار فوری داشتم فردا ظهر کلاس عربی میای؟
_.......جان امروز ازمون قلم چیو خوب دادی؟
به جون خودم همشون اینجوری بودن خدایی شما بودین کنف نمیشدین؟؟؟ آــــــیـــــــــا؟؟؟؟؟؟؟؟  

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یه زمانی آرزوم این بود:
پادشاه بشم ، به نوکرام بگم واسم تخمه بشکونن ، من بخورم
تا اینکه مزمز با هزار تومن اومد گند زد تو آرزوم !

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

سلامتی همه ی مامان و باباهایی که شبها صدای دکمه های کیبورد رو می شنون ولی چیزی نمی گن!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

من بدون کلیس و کفش پاشنه بلند از نود و پنج درصد پسرها درشت ترم و در بین پرندگان بیشترین شباهت را به شترمرغ دارم اونوقت مخاطب خاصم میگه برام جیک جیک کن گنجشک کوجولوم.
الان هم رفته بر درختی تکیه کرده

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

قدیما نذری رو میاوردن میدادن در خونه، جدیدا شده مث حق! دیگه دادنی نیس گرفتنیه

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

مورد داریم طرف چای سبز میخوره ک لاغر کنه، بعد در کنار چای سبز های بای میخوره:|

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

وای وای اگه همه ی دنیا ازمن متنفر باشن منم از این متنفرم که وقتی یه بچه بدنیا میاد میری بهش سری بزنی ازت میپرسن: عموش بنظرت شبیه کیه؟؟؟
آخه ی بچه ای که 2روزه بدنیا اومده قطر سرش 10سانتی متره من بیچاره از کجا بفهمم شبیه کیه؟؟؟؟؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اگه یه روز یکیو تو خیابون دیدید که عینک آفتابی زده و هدفون تو گوشش داشت،
یقین کنید که اون من نیستم چون هر روز یکیشو یادم میره با خودم بیارم !

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

به بعضی از دخترام باید بگی:عزیزم اونی که تو بخواد باید واسه خودت دوست داشته باشه نه واسه نقاشی های رو صورتت!!!والاه!!!(((من خودم دخترم ولی به جون خودم که خیلی واسم عزیزه!!!! سادگی رو دوس دارم)))

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

به فرزندان خود
.
.
.
.
هیچی نیاموزید بزنید تو سرشون!
فردا پس فردا شاخ میشن براتون!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دبیر فیزیکمون اون روز بهم میگفت:میام با پس گردنی میزنم تو دهنت هااااا؟؟؟
خدایا مطمئنی 75 میلیونیم؟؟؟؟؟؟؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

امروز برای اولین بار دیدم تو ماشین عروس دوتا دختر نشسته بودن بعد از کلی دقت فهمیدم اونی که کلیپس نداره مردست
:|

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد