پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار


رفتم بالای تیر برق دارم برق میگیرم واسه مغازه
میگه داری برق میگیری؟
میگم:پـــــــــــــــ نـــــــــــــــ پــــــــــــــــ
ادیسون سرما خورده صداش گرفته اومدم ببینم چی میگه...
ساکت رشته ی کلام از سیمش رفت....

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

دوستم به تلفن خونه زنگ زده میگه علی خونه ای میگم پ ن پ پشت فرمونم
برگشته میگه ای بی معرفت کی ماشین خریدی و نگفتی
میگم کصافط به تلفن خونه زنگ زدی اونوقت پشت فرمون چیکار میکنم
رفیق ما داریم!؟  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

یه روز تو صف عابربانک بودم میخواستم پول بگیرم که یه خانمه اومده میگه صف وایسادین پول بگیرید؟ گفتم پ ن پ صف وایسادیم کارت بکشیم نون بربری بگیرم.تکی اونوره.اینور دوتاییه.
بی ادب فحش داد رفت.

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

ریشامو زدم دوستم بهم میگه دوباره ریشاتو با ماشین زدی؟
بهش میگم پ ن پ این دفعه به خاطر روی ماه تو با موتور زدم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

یه سطل رنگ دارم می برم خونه
همسایمون میگه میخوای خونه رو رنگ کنی؟
گفتم:پ ن پ
میخوام ریاضی حل کنم.

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

بابام میــبینه که دارم فیسبوک چک میکنم
میگه : همش تو فیسبوکی با دوستات مـی فیسبوکی
منم گفتم : پ ن پ من مارک زاکربرگم دارم اوضاع کاربران فیسبوکــو چک میکنم
یه وقت کم و کسری نداشته باشن
بابام گفـ : د ِ نــه دِ اگه تو زاکربرگ بـودی پول شارژ ای دی اس الــو از من نمیگرفتی
من گفتم : شمام د ن د رو میدونی
گفــ : پ ن پ فقط تو میدونی

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

کمیته انضباطی دانشگاه خواسته رفتم تو میگه شما دو ترم تعلیق خوردید اعصابم خورد سرمو انداختم پایین دارم لبمو میخورم میگه ناراحت شدید؛ پـَـ نه پـَـ خوشحال شدم دارم فکر میکنم چجوری این لطف شما رو جبران کنم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم دکتر میگم مریضم
حالاتمو گفتم میگه واقعآ مریضی
پ ن پ اومدم روی ماهتونو ببینم برم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

برای اولین بار یه نمره خوب از امتحان ادبیات گرفتم. معلمه میاد سر کلاس امتحانارو پخش کنه به من که میرسه میگه آقای فلانی خودت امتحانو نوشتی؟
گفتم پ ن پ خودم کسالت داشتم به بابام گفتم بیاد بنویسه برام.آخه من و بابام نداریم که.

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

به بابام میگم قرص سردرد بده میگه : سرت درد میکنه !!! پ ن پ می خوام ببینم تاریخش مال کیه ......

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

تو حساب کاربری فیسبوکم استاتوس زدم نوشتم:
بزرگترین پرورش دهنده مار در سطح خاور میانه آستین بنده هستش!!
دختره اومده کامنت گذاشته نوشته : منظورت پرورش ماره؟؟!!!!!!
منم در جوابش نوشتم پ نه پ منظورم گردش در غاره!!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم نونوایی طرف میگه اومدی نون بگیری میگم پَ نَ پَ اومدم تایپ یاد بگیرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد