پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

استاتوس خنده دار

داداشم نزدیکای عید بود با همکلاسیای مدسه ش قرار گذاشته بودن که نرن مدرس تا بعد عید
صبحش خوابیده بود نمی رفت مدرسه
مامانم زورش می کرد بره
بعد دید زورش بهش نمی رسه زنگ زده بود به مدیرشون می گفت پسرم نمی یاد مدرسه
یه همچین مامانی داریم ما:D

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

فقط میخوام به همه فانتزی نویس ها بگم این چیزایی که واسه شما فانتزیه واسه ما خاطرات خنده داره!!! 

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یکی از قدرت های دخترونه اینه که:

با رفتارش میتونه بزرگترین مردها رو تبدیل به حقیرترین مردها و حقیرترین مردها رو تبدیل به بزرگترین مردها کنه!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یکی از قدرت های دخترونه اینه که:

میتونه با یه قطره اشک دل سنگ رو آب کنه :)

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آقا پسر گُلی که واسه گوشیت رمز گذاشتی فکر میکنی کسی نمیدونه!!!!
آقا پسر گُلی که مخاطب خاص داری فکر میکنه کسی نمیدونه!!!!

سخت در اشتباهی !
یکی هست که رمز گوشیت که هیچ, آمار جَد و آباد مخاطب خاصتم دراوورده و اون کسی نیست جز ....

"خواهرت"

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

خواهرم دستش درد گرفته
میگه مامان منو ببر دکتر رباتیک!!!
ما:0
اومد درستش کنه گفت نه ببخشید دکتر آکروباتیک!!!
باز دوباره ما:00000
بابا نمیخوادبه اون مغزت فشار بیاری!دکتر ارتوپت...
اگه من اینو نمیگفتم بش بنظرتون دیگه چیا میگفت؟؟؟؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

معلم تاریخ :بگو ببینم در قلعه ی سلاسل را چه کسی شکست؟
دانش آموز با گریه :آقا بخدا ما نشکستیم..!

معلم تاریخ به ناظم مدرسه :میبینی وضع این بچه رو؟
ناظم :آقای معلم من خانواده این بچه رو میشناسم بچه خوبیه مطمئنم این نشکسته...

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یکی از فامیلامون بعد مدتها خدا ی کاکول زری نصیبش کرده بود..تو لحظه ای ک خانومش در حال فارغ شدن بوده..اینم با کلی استرس و دلشوره پشت در اتاق عمل ..بعد ی مدت پرستار ناراحت میاد بیرون..با کلی هیجان میپرسه..بچه سالمه؟؟مامانش چی؟بچم دختره یا پسر؟؟ پرستارم با صدای گریه میگه متاسفانه باید بگم بچتون ناقصه..اینم چندتا سکته خفیف میزنه..وقتی ب خودش میاد میپرسه چ عیبی داره؟؟ پرستاره ی خنده ی شیطانی میکنه و میگه بچتون دندون نداره.. یعنی من اون لحظه جاش بودم خرخره پرستاررو میجوییدم. هرچند بعد این حرف هیچکس دیگه اثری از اون پرستار ندیده حتما ترسیده و فلنگو مبسته

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

عاغا خداوکیلی ضایع شدم در حد لالیگا
امروز زنگ تفریح طبق معمول همه جمع شده بودیم و داشتیم ادای معلمارو در میاوردیم،دیدم یه مگس اومده و داره در بین جمع میچرخه؛همکلاسم تو این موقع گفت:اَییییییییی بابا،این مگس هم گیر داده به من ولکن نیست،
منم گفتم خب عزیزم مگس میشینه رو عَن.............تو نگو مگس در همون لحظه رو شونه ی من بوده،خداوکیلی چیزی نمونده بود مدرسمون یه کم بصورت عمودی تکون بخوره
هیچی دیگه از مدرسه فرار کردم و اون زنگ نرفتم کلاس
عایا من عَنم؟؟؟؟؟عایا امیدی واسه برگشت به مدرسه وجود داره؟؟؟؟؟
عایا نفرین بر دهنی که بی موقع باز شود؟؟؟؟عایا این عاقبت ادای معلم در آوردنه؟؟؟؟؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

() ()
( Ö )
(( ))
موش
,,,,_
o(. .)o
;(–);
میمون
<).”".(>
(oo)
خوک
و حتی
><((((;>
ماهی
دلشون برات تنگ شده و می خوان برگردی به باغ وحش

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دانشجویان به صورت تخصصی به پنج دسته تقسیم میشن :
۱اونایی که جزوه مینویسن تا اون رو بخونن و نمره ی خوب بگیرن !
۲اونایی که جزوه مینویسن به امید اینکه یکی بیاد ازشون جزوه بگیره !
۳اونایی که جزوه نمینویسن به امید اینکه برن از یکی جزوه بگیرن !
۴اونایی که اومدن سر کلاس ولی حوصله ی هیچکدوم از این کارارو ندارن !
۵اونایی که کلا به کلاس اعتقادی ندارن و کلاس رو در نطفه ی شکل گیریش پیچوندن !

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

پیر شدیم و بالاخره نفهمیدم ..بعد اینکه دوربین مخفی تموم میشه،، وقتی طرف بشون میگه دوربین مخفی بوده برمیگردنو واسش دست تکون میدن،، دقیقا اون دوربین کجا قایم شده؟؟ اگه انقد در دسترسشون بوده چرا از اول ندیدنش؟؟؟؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دیروز خانمم خونه نبود تنها بودم واسه ناهار هوس کردم برم الویه بخرم. رفتم مغازه فروشنده گفت بفرمایین چی میخواستین منم دستامو بردم بالا و با صدای بلند گفتم نامممممممممممممییییییییییی نووووووووووووووو
هیچی دیگه صاب مغازه به شاگردش گفت این دیوونه از مغازه بیرون کن. اونم دستمو گرفت با یه لگد از مغازه پرتم کرد بیرون. دیگه تو محل روم نمیشه از جلو مغازه رد بشم.
به نظر شما من حالا از دست کی شکایت کنم
از دست نامی نو
از دست صدا و سیما
از دست اون خواننده نامی نو
لایک = تو دیوانه ای
لایک = باید با خودت ساز و دهل میبردی
والا بخدا با این تبلیغاشون آدمو ضایع میکنن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد