پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار


به مامان بزرگم گفتم کرم زدی جوون به نظرمیای؟؟میگه پ ن پ خواب بودم شاهزاده با اسب سفید اومد بوسم کرد جوون شدم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

داشتم واسه امتحان فردام تواتاقم درس میخوندم وبدجوری سرم دردمیکرد،یه دستمال هم پیچیده بودم دورسرم،مامانم اومده تواتاق میگه:داری درس میخونی؟
من:آره دارم درس میخونم!
مامانم:امتحان داری؟؟
من:آره امتحان دارم!!
مامانم:آخی سرت دردمیکنه دستمال پیچیدی؟؟؟
من:آره سرم درد میکنه!!!ودرآخرمامانم:خاک توسرت این همه موقعیت پ ن پ برات جورکردم نتونستی استفاده کنی!
خدایی فک وفامیله!من دارم؟!  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

پدربزرگم فوت کرده تو قبرستونیم دوستم زنگ زده میگه کجایی؟
میگم بهشت زهرا ! میگه واسه چی ؟ میگم واسه پدر بزرگم.
میگه اِ ؟ فوت کرده ؟ میگم پـَـــ نَ پـَـــــ تمرینی اومدیم مانور !

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

sms عاشقانه فرستادم واسه دوستم جواب داد:
این رو واسه من فرستادی.
گفتم پ ن پ واسه گوشیت فرستادم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم سلمونی( همون آرایشگاه) موهامو کوتاه کنم نشستم رو صندلی
میگه:اصلاح کنم؟
میگم پ ن پ همینجوری یه نمره خوب واسم رد کن
خخخخخخخخخخخخخخخ

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

دیروز تو دندون پزشکی نشسته بودیم یه زنی اومد داخل خوب به عکس های دندونای روی دیوار نگاه کرد بعد مستقیم اومد طرف من و ازم پرسید اینجا دندون پزشکیه؟
ینی دلم میخواست بلند شم یه پ ن پ ی آبدار نصیبش کنم ولی حیف که مطب بود و زشت میشد

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

هم اتاقیم خوابیده بود دوستم امده میگه خوابه میگم پ ن پ رفته اسکرین سرور یه لقد بزن وا میشه

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم سالن وسط راه یادم اومده گوشیمو جا گذاشتم برگشتم زنگ زدم در خونه داداشم میگه احسان نرفتی سالن میگم پ ن پ احسان رفت من دیلایوریشم....

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

با سویشرتم کتریو گرفتم دارم میبرم بذارم رو بخاری مامانم میگه گرفتی دسات نسوزه؟؟؟
-
-
-
-
میگم پ ن پ هوا سرده گرفتم کتری سرما نخوره!!!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

بعد از چند ساعت عمل بچم به دنیا اومده

با کلی ذوق به بابام نشونش مید میگه:بچته

پ ن پ!
اینو الان از اینترنت دانلود کردم نسخه

آزمایشیه واسه تست تا اصلش بیاد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد