پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس خنده دار

عمل بینی در شهر غضنفر اینا :نوک بینی را به سمت بالا گرفته و به آن تافت میزنیم!!!!! :-)

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آقا یکی از بچه های خوابگاه داشت تعریف میکرد خواستگار یکی از فامیلاشون کلی سر مهریه باهاش چونه زده و دعوا کرده. این رفیق ما بعد از دقایقی تفکر عمیق برگشت بهش گفت حتما کاسه ای زیر سرشه!!!

شاهدان عینی تا این لحظه چیزی نزدیک به نصف ساختمون خوابگاه رو جویدن!  

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

واقعا من بعضی وقتا غبطه میخورم میدونین به چی؟به توانایی این خانم ها...
ی روز تو خونه نشسته بودم مهمون اومدعمم بود بساط غیبت باز شد وپشت سر زن عموم ی چیزای گفتن واقعا ترسیدم که ایا این زن عموه من دارم یا کروکودیله؟ یک ساعت بعد زن عموم((همون کروکودیله))اومد خونمون باور نمیکنید طوری باهاش رفتارکردند که اگه به هرکس نشون میدادین میگفت اینا عاشق معشوق هم اند...
اون موقع بخودم گفتم این خانما عجب توانایی های خارق العاده ای دارن ...بخدا اگه سیاست کشورو بدیم دست این خانم ها.یه بلایی سر امریکا میارن که امریکا نفهمه ازکجا خورده؟؟؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

وقتی بچه بودیم بخصوص ما زیر خط فقری ها بدترین شکنجه واسه ما این بود که ننمون بگه بیا بریم حموم میدونین چرا؟ مراحلشو عرض میکنم خودتون قضاوت بکنین:

1.اول ازهمه میرفتیم حمومی که نه سرد بودنش معلوم بود نه گرم بودنش یهو میدیدی اب میشد 20 درجه زیرصفر چند ثانیه بعد میدیدی میشد 30 درجه بالای صفر بعضی وقتام وسط حموم اب قطع میشد.
2.بعد رفتن زیر اب مادر گرامی با شامپویی که اسم رسم درستیم نداشت((ازاون یک بارمصرفا))میوفتاد به جون این سربدبختمون بطوری که تمامی سلول های مغزی حداقل نیم متری جابه جامیشد هرچقدرم داد میزدیم دیوار رحمش میومد اما مادرمون انگار ن انگار..
3.واما بدترین مرحله این بود که بایه کیسه سفت وضخیم همراه سفیداب یاهمون روشور تمامی بدنمونو اتیش میزدن خداشاهده دولایه از پوسمون کنده میشد مامانمونم فک میکرد چرکه...
4.بعدگذراندن این مراحل سخت شماتصورکنین حمام چه خبره؟؟ماکه دیگه نه نای گریه کردن داشتیم نه نای استادن... مادرمونم رو بدن ما اونقدر بدنسازی کارکرده بودن که غرق درعرق بودن...
قضاوت با خودتان.................

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ
ﺗﻮ ﺟﯽ ﺗﯽ ﺍﯼ
ﭘﺸﺖ ﭼﺮﺍﻍ ﻗﺮﻣﺰﺍ ﻭﺍﯾﻤﯿﺴﺘﺎﺩﻩ

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

معلم : بنویس صابون
شاگرد روی تخته نوشت ، سابون
معلم : ببین عزیزم صابون با ص است نه با س
شاگرد : خانم فرقی نمی کند نگران نباشید اینم کف می کند

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

این فتوشاپم زودتر مثل یاهو تحریم کنن
ما بفهمیم بعضی ها واقعن چه شکلین!!
ولی بازم یه ترفندایی برا خودشون پیدا میکنن !!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

شغل مورد علاقه بچه های تجربی در دوران دبیرستان:
سال دوم فقط پزشکی!!
سال سوم پرستاری هم خوبه ها...!!!
سال چهارم خدایا فقط توکنکورقبول بشم!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اگه دوس پسرت تورو بزنه چیکار میکنی؟
دختر آمریکایی :قهر میکنم انگلیسی :گریه میکنم روسی :ترکش میکنم دختر ایرانی :اون کی باشه که منو بزنه منم طوری بامشت میکوبم تو کلش که 7سال عقب بیوفته از زندگی

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اگر دیدی دختری بر درختی تکیه کرده
.
.
.
.
.
.
.
برو کمکش چون کیلیپسش تو شاخه ها گیر کرده

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یه همسایه داریم اسکله به تمام معنا این یه بار سوار موتور شده بود تو خیابون داشت میرفت راهنما چپ زد پیچید سمت راست عاقا ما با ماشین زدیم بهش داد زدم مرتیکه راهنما چپ میزنی چرا می پیچی راست؟ میگه عوضی من راهنما چپ میزنم تو نمی دونی سی ساله خونه ما سمت راسته؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اگر من یه روز وسط تیرماه برم و توی بیابانهای خشک و بی آب و علف شاخ آفریقا که قرنها در اونجا بارون نباریده ماشین پیکانم رو بشورم ظرف مدت نیم ساعت آسمون تیره و تار میشه و چنان بارونی میباره که سیل راه میوفته
من آدم قتنعی هستم اگر مسئولین یه حقوق ماهیانه برام در نظر بگیرن کاری میکنم که ریشه خشکسالی بخشکه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد