پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار


با دوستم تو خیابون راه می رفتیم .
یه موتوریه گوشیمو از دستم قاپید.
دوستم گفت گوشیتو دزدید؟گفتم پ نه پ بردسیستم عاملشو آپدیت کنه برام فردا بیاره

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

تو ماشین نشسته بودیم چن تا تگرگ خورد ب شیشه.رفیقم پرسید تگرگه؟گفتم پ ن پ ابابیلن!رزمایش گذاشتن سلاح های جدیدشونو تست کنن  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

زنگ زدم ب دختره فوت میکنم میگه مزاحمی؟میگم پ ن پ نسل جدید کولرهای ال جی هستم با دو سیم کارت مجزا

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفیقم پریده تو استخر داد میزنه شنا کنم؟!میگم پ ن پ بزار آهنگ تایتانیک بزارم آروم غرق شو!..

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

ماشین رو پارک کردم شمارمو گذاشتم زیر برف پاکن!زنگ زده میگه پراید مال شماست!میگم پ ن پ بی ام و بقلی مال منه شمارمو گذاشتم رو پرایده ریا نشه!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

دختره اومده میگه شما هم دانشجوی این دانشگاه هستین .......
گفتم پ ن پ من از این عروسک بزرگا میکنم تنم میرم دم در دانشگاه تبلیغ میکنم .....
دختر گفت هر هر هر خندیدم ........
منم گفتم زیاد نخند ذوق مرگ میشی .....
الان هروقت من و میبینه نیشش بازه ......

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

تو اتوبان ماشین با سرعت 120کیلومتر زده بهم و لاشم پهن شده رو زمین،دوستم اومده و میگه درد داری؟؟؟میگم پ ن پ دارم تمارض میکنم تا شاید طرف یه کارت زردی بگیره...

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

بعد از بیست سال کلا درس تموم شده و دکتر شدیم تو جشن فارغ التحصیلی عموم میگه:
دیگه نمی خوای درس بخونی؟؟؟
میگم:پ ن پ!می خوام از پیش دبستانی شروع کنم،شاید زمان کمتری طول کشید و رکورد جدید زدم:|

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم باشگاه سپت نام کنم مسئولش میگه:
می خوای ورزش کنی؟
میگم:پ ن پ می خوام ورزشکارهارو تشویق کنم.

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتیم دیزی پذی دیزی بزنیم یکی امده میگه:
بکوبم؟
پرسیدم دیزیرو؟
گفت:پ ن پ تو سر خودم.

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

با مگسکوش مگس میکوشم دوستم میگه:
میمیرن ؟
میگم:پ ن پ برای این که من ضایع نشم می افتن رو زمین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد