پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

جوک خنده دار

یکی از آرزوهام اینه که در یخچالو باز کنم همه چی سر جاش باشه مث تبلیغات تلویزیون اما هر وقت باز کردم اول یه قابلمه برنج افتاده رو پام تو در یخچال پر از قرص و آمپول و شربت و چسب و باند و تو جا میوه ایم پر بادمجون بوده

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

رفتم بانک پول بگیرم دیدم یکی 30 - 40 میلیون تومن پول نقد همش 5 و 10 هزار تومنی داره میگیره منم الکی گوشیمو دراوردم گذاشتم زیر گوشم باحالت لاتی گفتم ممد موتورو روشن کن بیا دم بانک بعد رفتم بیرون تو ماشین نشستم یارو دیگه از بانک بیرون نمیومد 

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ﻗﺪﻳﻤﺎ ﻣﻴﮕﻔﺘﻦ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﮔﻪ ﺑﺘﻮﻧﻪ ﭘﻮﺳﺖ ﭘﺮﺗﻘﺎﻟﻮ ﺳﺎﻟﻢ ﺩﺭ ﺑﻴﺎﺭﻩ
ﻭﺍﺳﺶ ﺷﻮﻫﺮ ﭘﻴﺪﺍ ﻣﻴﺸﻪ!!!!...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﺧﺘﺮﺍﯼ ﻋﺰﯾﺰ متاسفانه باید بگم اگه ﺍﻻﻥ ﻫﻤﻴﻦ ﺣﺮﮐﺘﻮ ﺑﺎ ﻧﺎﺭﮔﻴﻠﻢ انجام بدید ﻓﺎﻳﺪﻩ ﻧﺪﺍﺭﻩ...
لامصب شوهر پیدا نمیشه دیگه :))))

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اگه دخترا میگن ابرو مال ماست پسرا نباید بردارن
.
.
.
.
.
.
پس سیبیل هم مال ماست دخترا نباید بردارن

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

وقتی گریه کردیم همه گفتند بچه ای،وقتی خندیدیم گفتند دیوونه ای،جدی بودیم گفتند مغروری،شوخی کردیم گفتند سنگین باش،سنگین بودیم گفتند افسرده ای،حرف زدیم گفتند پر حرفی،ساکت شدیم گفتند عاشقی،نشه کردیم گفتند معتادی، حالا که نمیکشیم ترک کردیم همه میگن اشتباست ترک مال موتوره .

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

در کلاس درس
در مدرسه پسرها :یکی از دانش اموزان منفی میگیره تازه خنده هم می کنه
دخترا :یک منفی=با ۲روز گریه کردن در خانه و مدرسه
مدرسه پسران :هر روز دو تا ساندویچ
دختران :های بای یا لوقمه
پسرا حوامو داشته باشن
حقیقت تلخه ولی دخترا باید قبول کنند

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

امروز که بارون می اومد کار خاصی پیش اومد رفتم بازار محلمون وای یه پوتین یک متری دیدم که یه کلیپسه 35سانتی متری روش بود هرچقدر گشتم نتونستم دختررو پیدا کنم فک کنم با فتوشاپ خودشو محو کرده بود!‏

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آقا چرا وقتی از دماغمون خون میاد پیش همه عزیز میشیم تازه باکلاسم هست..

ولی خدا نکنه فیش بیاد پایین ...چه فحشایی که نمیدن..!

آخه چه تفاوتی بین این دو هست جز رنگشون؟!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

بعضیام هستن آدم میخواد دست کنه تو مانیتور لپشو بگیره بگه آخه پدر سوخته تو چرا مجازی هستی؟؟!!!

////
<( @ @ )>
–o0O———00o–
-
-
-
-
-
دلم برات تنگ شده بود

کلید نداشتم از دیوار اومدم بالا ببینمت

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یکی از بزرگترین شکست های عشقیم تو دانشگاه بود
زمانی که متوجه شدم پسر مورد علاقم جزوه مینویسه!
آخه احمق به تو هم میگن مرد؟؟؟؟؟
پس من واسه کی دارم انقدر خوش خط جزوه مینویسم!بیشعوووووووووووور!!!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

از بین این همه فیلـــم و ســـریالی که دیـــدم ، تنـــها شخـــصیتی که موقـــع بیدار شدن از خـــواب مث مـــاهـا ژولـــیده پولـــیده بود جــــودی ابـــوت بود ! یـــنی من هـــلاک ِ ایـــن شـــخصیـــتم :))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد