پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

استاتوس خنده دار

وقتی مارکو به ونیز برگشت همه دورش جمع شدن تا مارکو از عجایبی که در سفر دیده بود باهاشون حرف بزنه
مارکو گفت یه جایی رفتم دیدم یه نفر داره حرف میزنه و چل نفر دارن مینویسن و اون پل نفر نمیدونستن دارن چی مینویسن و اون یه نفر هم نمیدونست چی داره میگه
یکی از حضار ( با صدای دوبلور آمیتا باچان ) گفت مارک اون استاد بوده و اون چل تا دانشجو بودن و داشتن جزوه مینوشتن

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

چرا توی سریالها میخوان شام بخورن زرشک پلو با مرغ روی میزه با کلی سالاد و نوشابه و مخلفات تازه اون هم با تزئینی که فقط تی سایتهای آشپزی عکسشون رو میشه دید
اینا هیچ وقت آبگوشتی کتلتی کوکویی نیمرویی چیزی نمیخورن؟
تازه همیشه سر این میز یه نفر پیدا میشه که میل نداره 

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

امروز با دوست دخترم رفتم بیرون خونواده خالم دیدن مارو
اعصابم خورد شد خدافظی کردم داشتم میومدم خونه یه نخ سیگار روشن کردم وسط راه بابام دید منو
بعد میگن چرا تو Lottery ثبت نام نمیکنی

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

خواهرم کلاس 3 ابتداییه دیروز امتحان داشتن این بلد نبوده دفترشو باز کرده شروع به نوشتن حالا اومده خونه به ما میگه چکار کرده ما داریم اینو نصیحت میکنیم که تقلب کرده و کار بدیه مگه این متوجه میشه میگه از روی دفتر خودم نوشتم از روی کسی ننوشتم که میگین تقلبه خلاصه مارو توجیه کرد که تقلب نکرده فقط از روی دفتر خودش جوابا رو داده امتحانشو شده 19 حالا میگیم برا چی 19 میگه براکه معلم شک نکنه از روی دفتر نوشتم خداییش من که گیج شدم این گودزیلا تقلب کرده یا نکرده

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

به دوستم گفتم فیلم ومپایر(vampier) رو دانلود کن خیلی قشنگه!فرداش میگم خوب فیلمی که گفتم رو دانلود کردی؟
میگه هر چی سرچ کردم دمپایی هیچی نیمد تو مطمئنی اسمش رو درست گفتی!
من دیگه حرفی ندارم برم سرم رو بکوبونم به دیوار

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

توی کلاس ما بچه ها اصولا به چهار دسته تقسیم میشن:
1خواننده ها
2نوازنده(که با هنر فروان با میز چوبی صدای انواع ساز ها رو در میارن)
3رقاص ها(که توضیح نمیخواد)
4تشویق کنندگان
حالا یه بار که ما تو کلاس عروسی داشتیم ناظم از جلو در کلاسمون رد شد و یکی از خواننده ها گفت(اسم ناظممون رو)باید برقصه و همون لحظه ناظم اومد و از همه دو نمره کم کرد
ایا شما هم از این بچه های باحالی دارید؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

هر شب که میخوابم آرزو میکنم صبح که بیدار شدم شبیه ریکی مارتین شده باشم اما صبح که میرم جلو آیینه شکل هاپوکومار شدم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

من یه بار با دوست دخترم رفتم کافی شاپ دوتا نعلبکی قهوه خوردیم شد 24 هزار تومن هیچی دیگه رابطمو باهاش بهم زدم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

خوبیه سرما خوردگی اینه که هر وقت دست میکنی تو بینیت دست پر برمیگردی

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یه نصیحت :

همیشه مراقب جفتک اونایی که خر فرضشون میکردی ؛ باش :| :)))

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

رفتم مسافرت ( آره داداش ما امسال رفتیم مسافرت ) میخواستم برم رستوران تو یه خیابون دوتا رستوران بود از یکی پرسیدم کدوم رستوران بهتره یارو جواب داد فرق نمیکنه تو هر کدوم بری میگه کاش رفته بودم توی اون یکی ........

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

پشت یه ماشین نوشته بود
"فروشی نیست لطفا سوال نفرمایید"
بعد با وقاحت تمام زیرش هم شمارش رو نوشته بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد