پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار


رفتم کتاب خونه داشتم قفسه ها رو نگاه می کردم مسئولش رسیده میگه:
کتاب می خوای واسه خوندن؟
گفتم پ ن پ دفتر می خوام واسه نوشتن.

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم از داروخانه گازاستریل بخرم می گم :
گاز می خواستم.
برگشته میگه گاز استریل می خوای ؟
گفتم پ ن پ گاز پیکنیک می خوام.  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

تو دستشویی گیر کرده بودم هیچ.
بابام اومده بهم میگه کمک می خوای؟
میگم پ ن پ اینجا اوضاع خوبه اگه خواستی شما هم بیا این تو جا هست من دارم یوگا کار می کنم.
اومدم سر میز نشستم مامانم بهم میگه غذا میخوای میگم:
پ ن پ کمرم درد میکرد اومدم ماساژ رو صندلی.

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

امروز از آرایشگاه که میومدم ، تو راه یه دختر حدوداً سه ساله و مامانش راه میرفتن.........
یهو دختره به من اشاره کرد و گفت: پسر......
منم گفتم: پـــ نه پـــ دیو دو سر!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم بانک چک نقد کنم ( الان فهمیدین من شر خرم دیگه ) یارو میگه پول نقد بدم ؟؟؟
گفتم پـَ نـَ پـَ پسته بده دور هم حال کنیم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفته بودم دستشویی دبیران یه هو معلم عربی اومد تو گفت عزیزم اومدی دستاتو بشوری گفتم پ ن پ سوسکم اومد غذا خوری

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

با دوستم رفتیم ساندویچی،بدون اینکه نظر منو بپرسه بندری تند سفارش داده،منم مجبور به خوردن ساندویچ تند تند شدم.
اولین گاز هیچ دومین گازو که زدم
اشک از چشام اومد پایین
دوستم میپرسه از تندیش اشکت در اومد؟
گفتم:پــَ نــَ پــَ دلم واسه اون جونوری که کشتن کردنش مواد اولیه این ساندویچ سوخته
میگه :پــَ نــَ پــَ و کوفت،چه طرز حرف زدنه؟
میگم ناراحت شدی وسط غذا خوردن اسم جونور اوردم؟
میگه:پــَ نــَ پــَ از اینکه داغ دلمو تازه کردی ناراحت شدم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

 

رفتم پیش صاف کار ماشین. یه نگاه به ماشین کرد میگه تصادف کردی؟ گفتم پ ن پ از جلو بندی تکراری خسته شدم گفتم برای تنوع با چکش بکوبم توش همه جاش جدید بشه

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

با دوستامون رفتیم استخر
غریق نجاته پرسید میخواین شنا کنین؟؟
گفتم : پ ن پ املاح معدنی ایم
اومدیم تو آب حل بشیم؛ مردم استفاده کنن :ه

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

به مامانم با تلفن عمومی زنگ زدم میپرسه:
مسعود تو هستی؟
میگم:پ ن پ یوزارسیوم بانوی من.

:d

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد