پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس دوری از عشق


بــه ارتفــاع ابــدیــت دوستــت مــی‌دارم

حتــی اگــر بــه رســم پــرهیــزکــاری‌هــای صــوفیــانــه

از لــذت گفتنــش امتنــاع کنــم

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

عشق اوج لبخند در فراز یکی شدن است
زمانی که تجربه اش را درعمق وجودمان احساس نمائیم  

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

دلم اعدامی عشق است ب دار خاموشت بدان تا لحظه ی مردن نخواهم کرد فراموشت....

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

در لابه لای دلشوره ها و تـرس هایـم،

لب پرتگاه ایستاده ام..

میدانم دستـــــــم را نمیگیری..

فقط محض رضای خدا.. پرتــــــم نکــن…!!

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

تو تنها دعای قشنگ منی...
مبادا کسی از خدا بی خبر برای خودش دعایت کند...

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

میرم تا با بستن پلکام اون صورت پاکت بهم لبخند نزنه
میرم تا تو سکوتم صدات تو گوشم نپیچه
میرم تا انبوه گلای رز تو گلدون اتاقم لمس دستاتو برام یاد اوری نکنن
خداحافظ
برای همیشه
تا ابد

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

دقایقی در زندگی هستند
که دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود
که میخواهی اورا از رویاهایت بیرون بکشی
و در دنیای واقعی بغلش کنی...

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

شاید اگه بدونم دیگه منتظر نمونم که عقربه های ساعت بودنمو محکوم کنن
منم میرم
همونطور که از یادت رفتم
میرم تا دیگه سنگینیه بغضامو تو گلوم تحمل نکنم
تا اون همه خاطره رو به دوش نکشم . شکستم زیر این خاطره ها

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

اگر مانده بودی... ؛؛؛
تو را تا به عرش خدا؛؛؛
می رساندم؛؛؛
اگر مانده بودی ؛؛؛
تو را تا دل قصه ها ؛؛؛
می کشاندم؛؛؛
به شب های غربت؛؛؛
که تنها نبودم؛؛؛
اگر مانده بودی؛؛؛
ز تو می نوشتم؛؛؛
تو را می سرودم ؛؛؛

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

در "نقاشی هایم" تنهاییم را پنهان می کنم. . .
در "دلم" دلتنگی ام را. . .
در "سکوتم" حرف های نگفته ام را. . .
در "لبخندم" غصه هایم را. . .
دل من. . .
چه خردساااااال است !!!
ساده می نگرد !!!
ساده می خندد !!!
ساده می پوشد !!!
دل من. . .
از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!
ساده می افتد !!!
ساده می شکند !!!
ساده می میرد !!!
ســــــــــــــــــــــــــــــاده

اس ام اس خنده دار

اس ام اس عاشقانه

ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﻫﺮﭼﻪ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺗﺮ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺑﻌﺪﻫﺎ ﺍﺯ ﺗﻠﺨﯽ ﮔﻠﻮﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯽ ﺳﻮﺯﺍﻧﻨﺪ !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد