پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار


رسیدم محل کارم دیدم گوشیم نیست!
مات و مبهوت که کجا انداختم یادم اومد با تاکسی اومدم.
زنگ زدم به گوشیم نه بار طرف گرفته میگه ا گوشی شما دیدم تو تاکسیم مونده.
رفتم ازش تحویل بگیرم به من نگاه میکنه شما هم سوارتاکسیم شده بودید!!؟؟
گفتم پ نه پ گوشیم رفته بود دور بزنه دیدم نیومد دیرکرد تماس گرفتم ببینم کجاست.شما جواب دادید!.

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

پریشب تو خیابون میرفتم داشتم با فندکم بازی میکردم، پلیس رد شده میگه اون چیه؟ فندکه؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ مشعل المپیکه دارم میبرم لندن!! میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ و زهرمار، سوار شو بریم… میگم کلانتری؟ میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ میبریمت لندن  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

خوابیده بودم بابام اومد بالا سرم گفت خوابیدی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ … یه هو بابام زد تو سرم گفت بگیر بخواب! این چرت و پرتا برا فیس بوکه

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

به دوستم میگم بیا با هم شعر بخونین میگه باشه . من میگم یه {توپ دارم} اون میگه قلقلیه. میگم پ ن پ مربعیه

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم رستوران شاندیز گارسونه میگه:
چیزی میل دارید؟
گفتم:پ ن پ امدم تو رستوران باکلاس بشینم واسه شهرت بازی.

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

دارم میرم دستشویی ، طرف میگه میری دستشویی؟ من: پ ن پ دارم میرم تو سرزمین عجایب !!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

دارم تو کوچه راه میرم یه خانمه با ماشین رفت تو چاله آب پاشید همه صورتم و لباسام خیس شد، وایساده میگه وای خیس شدید ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفتم:پ ن پ دیدم یه خانم محترمی مثل شما رانندگی یاد گرفته...اینا اشک شوقه

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

خالم شب ساعت 12 زنگیده بهم منم با صدای خواب آلود جواب دادم بلههههه؟!!!برگشته میگه ای وای خواب بودی!!!؟؟؟ گفتم پ ن پ داشتم ورزش صبح گاهی میکردم!!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

با دوستام رفتیم رستوران...
گارسونه غذا رو اورده میگم غذای ماس؟
میگه پ ن پ غذای دوغ...سفارش شماس دیگه خانوم...
گفتم گارسونید دیگه؟میگه پ ن پ سر اشپز اریک هستم در خدمت شما...
هیچی دیگه کم اوردم...

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

نمکی تو کوچکه مون گلوشو پاره میکنه که نون خشکه و وسایل کهنه میخره
همسایمون اومده بیرون میبینه دست یارو یه گونی نون خشکه
ازش میپرسه نون خوشکه م میخرید ؟
نمکیه میگه آره میخرم
(ستاد مبارزه با فتنه ی پ ن پ واحد نون خشکه)

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

آیفون تصویری خونمون رو زدم مامانم برداشته میگه سعید تویی؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ من مامور منکراتم لطفا درو باز کنید میخام بیام حجابتونو چک کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد