پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس جالب و خنده دار

دختره پیام داده: سلام
منم جواب دادم: سلام
جواب داده: نه کم کم داره ازت خوشم میاد آدم جالبی هستی
من :|

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﭼﻴﺴﺖ؟؟؟
ﻫﻤﻴﻨﻜﻪ ﺷﻤﺎ ﭘﺴﺘﺎﻱ ﻣﻨﻮ ﻻﻳﻚ ﻣﻴﻜﻨﻴﻦ ﻳﻌﻨﻲ ﻣﻨﻮ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ
ﻛﺮﺩﻳﻦ.
ﭼﻴﻪ ﺗﺎ ﺍﺳﻢ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﻣﻴﺎﺩ ﺳﺮﻳﻊ ﭼﺸﺎﺕ ﺑﺮﻕ ﻣﻴﺰﻧﻪ؟ (;!!
ﻧﻜﻦ ﺑﺮﺍﺩﺭﻣﻦ ﺍﺯﺧﺪﺍ ﺑﺘﺮﺱ  

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

عاغا این چه وعضشه !!!
همه رفیقام بیل دست گرفتن زدن تو کار احداث تونل ، اونوقت من هنوز انگشتمو میکنم تو لوله جارو برقی ...

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

از پاییـز نه هـوای عاشقانش به ما رسیـد ..
نـه قـدم زدن رو برگاش رسید ..
نه هق هق تنهـاییش رسیـد ..
نه قـدم زدن زیـر بارونش ..
نه اون هوای 2 نفرش
.
.
.
.
.
فقط پاس کـردن 4 تا کتـاب تخصـصی تا دی به ما رسید

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

گودزیلای خونمون میگه آبجی اگه عروسی کردی و موقع بچه دار شدن مُردی اصلا غصه نخور من میرم با شوهرت ازدواج میکنم بچه ات رو هم بزرگ میکنم!!!!

این خواهره من دارم!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

باران که میبارد
همه یاد عشقشون میفتن
ما یاد ماشینی که بردیم صب کارواش :| …!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

مخاطب خاص که هیچ .......
یه رفیق فابم نداریم اول صبح ، تو روزاى بارونى ( حالا زنگ بخوره تو سرش ^_^) حداقل یه اس بده ، بگه

خبرت &_& اخبار گفت امروز بارون میاد ، بدون چتر نرى بیرون .........

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اگر کله پاچه غذاى ایتالیایى بود، اسمش "کال پاچینو" بود خوردنش هم خیلى کلاس داشت

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

از زاویه های مختلف که برسی کردم دیدم که ماه آبان نسبت به ماههای دیگه خیلی قشنگ تره:) :) :)
نه بخاطر اینکه متولد آبان هستما نه.
واسه اینکه برگها تند تر میریزن,بارون تند تر میباره,قلبها هم تند تر میزنه,اصلا هواش دو نفره تره.
اصلا آدمو میبره تو تفکر...

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یه مشتری داشتم یه ساعت بیمه بدنه(بعله کارمند بیمه ام) رو واسش توضیح دادم ک بلکه خون ب مغزش برسه بیمه بزنه واین وسط ی پورسانتی هم ب من برسه(یعنی مدیونی اگه فکرکنی واسه پول کارمیکنم)آخر برگشته میگه ما بیمه حضرت ابوافضلیم...یعنی تو اون لحظه دلم میخاست ی جوری بزنمش ک با برفا سال بعد بیاد پایین...گذشت تا چند وقت بعدش اومده میگه خانم تصادف کردم نمیشه یه کاری کنید یه خسارتی بدن ماشینمو درست کنن منم خیلی شیک وبا دست خط خوانا آدرس حرم حضرت ابوالفضلو واسش نوشتم خخخخخخ مریضم خودتونید

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دامادمون میگه چرا سپرماشین خورده میگم بابا زده تو جدول کنارخیابون.... با کلی تعجب میپرسه اون وقت کی مقصر بود؟؟؟؟؟؟؟منم گفتم خو معلومه جدول!!!!!معبوداااااااااخو این دیگه سوال داره عایا

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آقا من ثابت کردم که5=2×2.میگید نه بریم ببینیم.
0=20-20

0=25-25

25-25=20-20
تا اینجاش درسته؟الان فاکتور گیری میکنیم میشه:
(5-5)*5=(5-5)*4

دو عبارت (5-5) را از دو طرف حذف میکنیم که میشه:
5=4
در نتیجه:

«5=2*2»

اگه میتونین اثبات کنین نادرسته.
اگه تونستین..........

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

عاقا ما ی دوست داریم اعتراف میکرد اول ابتدایی که بود امتحان داشتن بعد معلمشون سوأل داده بود،"اسم اشکال هندسی زیر را بنویسید"
بعد این دوست باهوش ما زیر دایره نوشته بود"گردالی" !!
بله..اینگونه بود که دوستم اولین صفر رو در دوران مدرسه گرفت..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد