پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

جوک خنده دار جدید

همین روزاست که ایرانسل بهم اس ام اس بده بگه:

مشترک گرامی الان مدتِ مدیدیه جز من کسی به شما پیام نمیده!
نظرتون چیه بیشتر آشنا بشیم !؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آیا میدانید در زمان شاه عباس صفوی چاپار هایی وجود داشتند که سرعت
انتقال اطلاعات توسط آنها بسیار بالاتر از سرعت اینترنت الآنه ایران بود :| 

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

داداشم صبح تاظهر... بعدازظهرتاشب پشت کامپیوتره، اونوقت من که هنو پنج دقیقه هم نشده رفتم پشت سیستم مامی خانوم سر میرسه میگه معلوم نیس چه غلطی میکنی پشت سیستم... آخه مادرمن بذا بشینم بعدبیا بالا سرم!!!!
من مامان خودمو میخوااااااااام

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

من یه داداش دیگه داشتم واسه اینکه ته دیگ بیشتر بهمون برسه کشتیمش :|

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ماشینمون دوگانس (پاتروله، حال کردی ما هم ماشیم داریم)
(ازون دوگانه خطرناکا!) (بمب متحرک)
لامستب 35 تا و نصفی قلق داره برا روشن کردن
(نصفش برا اینه که باید موقع استارت پاتو تا نصف رو گاز فشار بدی)
47 تا نکته هم برا این که بتونی ماشینو راه ببری و دنده چینج کنی بدون این که ماشین خاموش شه. موقع دنده عوض کردن باید هم زمان پاهات رو هر سه تا پدال باشه.
خدایا این ماشینو واسه ما نگه دار

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

به بچه پسرخالم(۵سالشه) میگم اسم بابات چیه؟ میگه : گاو!
میگم: اااااا، مگه آدم به باباش میگه گاو؟
میگه خودش همیشه بهم میگه گوساله پس حتما خودش گاوه دیگه!
وااااایییی خدا!
قدرت استدلالش منو کشته!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ازکلیه خواهران گرامی تقاضا میشود,
جهت سهولت ورود وخروج خود به دانشگاه ,از درب پارکینگ اساتید مراجعه نمایند.


اطلاعیه حراست دانشگاه,
برای کلیپس دخترایی که از در معمولی رد نمیشه....!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

قبلنا پسره میفتاد زندان دختره 15 سال به پاش میموند...
الان رفتم دسشویی اومدم مخشو زدن... :))

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

مورد داشتیم موقع آفرینش، خدا حال نداشته رو قیافه یارو کار کنه گفته بیا این سوییچ پورشه برو حال کن...

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

3 دروغی که همیشه میشنویم
1-عاشقتم
2-تا ابد باهات میمونم
3-دیفرانسیل و انتگرال تو زندگی به دردت میخوره

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آقامایه عمو داریم ازرفتن به دکترمیترسه.........
الان حسابی مریض شده هرقدبهش میگن برو دکتر نمیره.میگه میترسم بهم بگن بیماری لاعلاجی داری بعدش سکته کنم بمیرم!!!!!
حالا امروزصبح به زوربلندش کردن بردنش دکتر بعدشم رفته سونوگرافی
بهش گفتن دور کبدت چربی جمع شده.....
توراه برگشت یکی ازدوستاشو دیده دوستش ازش پرسیده چیشد؟ بیماریت چیه؟عمومم نه گذاشت نه برداشت میگه:سرطان کبد!!!!!
یعنی عمو باروحیست من دارم؟؟؟
سلامتی همه بیماراو بی روحیه ها بزن تو سرت!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد