پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار


پشت کامپیوتر تو اتاق نشستم پدرم وارد شد تو چشم من زل زد گفت علی خوابی ؟؟
.
.
.
هرچی فکر کردم نتونستم یه پَ نَ پَ درست و حسابی پیدا کنم بنابراین با افتخار گفتم
.
.
.
نه بابا جان بیدارم !

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

جمعه قبلی رفته بودیم ازمون ازمایشی سنجش.
وسط آزمون یکی از داوطلبا برگشته با صدای بلند میپرسه:
ببخشید آزمونش نمره منفی هم داره؟
قبل از اینکه مراقبه جوابشو بده گفتم: پ ن پ نمره مثبت داره تازه شکولاتم بهت میدن!
دیگه لام نیست قیافه ی بچه ها و مراقبا و وضعیت میزو صندلی های آزمونو تشریح کنم خودتون اشراف کامل دارین دیگه!
اغا اینا میخوان بشن مهندسای مملکت بشن ها ! والا! از من گفتن بود!  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

عجیب ولی واقعی:
امروز نشسته بودم با مامانم صبحانه میخوردم تلوزیونم داشت اخبار میگفت:
براثر برخورد3 اسب در مسابقه چابک سواران انها زخمی شدند و دوتا از انها راهی بیمارستان شدند.
مامانم برگشت پرسید: مسابقه اسب دوانی بوده؟
گفتم: پ ن پ داشتن با اسبا فوتبال بازی میکردن اسبا دیدن عقبن زدن بازیکنای حریفو نفله کردن!
مامانم :-((((
خلاصه بعدازجویدن پنیر و کره و نون و سفره!!! پاشدم برم مدرسه مامانم دوتا سیب گذاشت توپلاستیک بهم داد.
گفتم: اِ دوتاست؟ (اخه هرروز یه دونه می برم)
گفت: پ ن پ 5تاست بقیشو hidden کردم برو تو فولدر آپشنش show رو بزن بیاد!
من :-@@@@@
ماااااااامااااااان ! تو اینا رو از کجا یاد گرفتی؟ نکنه کنار دست من میشینی یادگرفتی؟
برگشته میگه: د ن د از تو که چیزی نمیشه یاد گرفت از همکارم دارم یاد میگیرم!
خلاصه مامانم دست منو از پشت بسته بااین حاظرجوابیاش!
اونروزو اینجوری رفتم مدرسه :-$$$$$$$

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

از سر کار خسته برگشتم خونه داداشم منو دیده میگه با اتوبوس اومدی؟
میگم پ ن پ با اف 14 اومدم دم در پارکش کردم برو ببین ی دور باهاش بزن!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

چادر انداختم روم بخوابم مامانم میگه میخوای بخوابی؟ میگم پ ن پ دارم واسه مراسم قاشق زنی چهار شنبه سوری اماده میشم.

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

دبیرفیزیک روتخته یه فرمول نوشت.پشت سریم برگشته میگه:ببخشید این فرموله؟معلمه نه گذاشت نه برداشت گفت:پَ نَ پَ ساندویچ همبرگره،برو دوتا سُس بگیر بریزیم روش باهم بخوریمش....

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

یه دفتر خدمات ارتباطی رو به روی پادگانمون هست که من هر وقت پول میخواستم؛ میرفتم از اونجا پول میگرفت (هر دفعه هم با لباس نظامی میرفتم‏)‏ هر وقت هم که اونجا کارت میکشیدم و پول میگرفتم؛ 500 تومن به عنوان کارمزد ازم کم میکرد...‏
بعد از سه ماه که من میرفتم اونجا پول میگرفتم؛ دختره برگشته بهم میگه: "شما سرباز اینجایی؟‏!‏...من هیچوقت برای سربازها 500 تومن کارمزد رو کم نمیکنم ولی فکر کنم دفعه قبلی از شما گرفت‏!‏‏"‏
منم بهش گفتم: "پ ن پ...من یاسر بختیاری؛ ملغب به یاس هستم و الان دارم از کنسرت آهنگ سرباز وطن میام که این لباسها رو پوشیدم‏!!!"‏
.
از چی بگم برات؟‏
تو این سه ماه فکر کنم بیشتر از 20,000 تومن کارمزد دادم‏!‏ تو این هفته هم که احتمالا برای همیشه از اینجا میرم...‏
من : ((((((

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

به جون اودم راس میگم. اصلا به من چه؟ باور نکن!!
مخاطب خاص و محترمم با مادر محترم و گرامیش حرفش شده بود! اومدم پادر میونی کنم و به مخاطب خاصم گفتم: می بینی که مادرجون حساس هستن.تو کوتاه بیا عزیزم!
مخاطب خاص بنده هم تو حال بی اعصابیش بنده رو با شیلنگ آتش نشانی شست!
بعد دیدم ستمه که تو موقعیت های خاص تنهاش بزارم و اومدم ازش دفاع کردم.اینبار مادر محترم مخاطب خاص دیگه حرفی نزد.فقط با تیپا از منزل پرتم کرد بیرون!!
دقیقا 60 روزه دارم جلسه ی روانشانی میرم.هر چی از دکترا میپرسم امیدی هست، میگن رفته جایی برمیگرده!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

داشتم برای نهار فردای بابام غذا میذاشتم بهش گفتم طبقه بالارم غذا بذارم (ظرف دو طبقه س)گفت پ ن پ طبقه بالا رو خالی بذار میخام اجاره بدم!!!!
یعنی در این حد به اونام سرایت کرده؟؟؟!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

داشتیم تو کلاس هاب(هرکی حرف بزن میزنیمش)بازی میکردیم که یکی از بچه ها حرف زد داشتیم میزدیمش که یه دفعه معاون اومد کلاس گفت:اینجا کلاسه؟منم گفتم:پ ن پ اینجا طویله است.از شدت خنده
.
.
.
.
.
ببخشید از شدت درد سیلی که زد 2 ساعت تمام خفه شدم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

تا ساعت سه و ربع نصفه شب تو اینترنت بودم خواهرم اومده میگه چشات چرا داره آلبالو گیلاس می چینه؟
منم گفتم پ نه پ میخوای موز و خیار بچینه؟؟ :))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد