پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

استاتوس باحال خنده دار

رفیقم یه حالی ازمعلممون گرفت هلو:معلم داشت حضورغیاب میکردکه اخرش گفت من کی این همه اسمومیخام حفظ کنم.که رفیقم برگشت گفت شما سی تا اسمونمیتونیدحفظ کنیداونوقت ازماانتظارداری این همه درسو حفظ کنیم معلمه شدعینهومدادرنگی

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار


آخ بـــدم میـــاد از پســـر هـــایی کـــه وقتــی عشـــقشــون ولــشون مـــیکنــه مـــیشیـــننــد و مــثل جیـــــش بــچه اشــک میـــریزنـــد ^_^
.
.
.
.
.
خــو رفـــته که رفتـــه لامـــصب مــردونگیــت رو حفــظ کــن.
در ضـــمن دخـــتر خـــوب هــم پیـــدا میـــشــه اگــه خــدا بهــتون عـــمر نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوح رو داشتــــه باشـــه ^_^

بـــد مـــیگــم نامــــوســـن؟ 

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

فقــط یـه ایرانــی میتــونه دریــچه ای نــو بــر روی دســتور زبــان خودش بــاز کــنه و بگــه : پــاشــو بشــین :||
اگـه ایــنو بــه یــه خآرجــی بگــین بـه دلیــل ابتلــا بــه لـوپـوس اری تــراســمای حــاد همــراه بــا اسیــد اســکوربیــک ریــغ رحــمت رو ســر میــکشه D: ...

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اونروز دلم بد جوری گرفته بود؛نشستم ی دل سیر پیامهای بازرگانی رو نگاه کردم.خیلی تو روحیه آدم تاثیر میذاره

فک کردم دارم سریال میبینم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

امروز یه کلیپس هوشمند دیدم که تو کلاس داشت کنفرانس میداد...من نمیدونستم اینا برنامه خور هم هستن!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

من میرم بیرون...................................برو به جهنم!!!
خداحافظ............خدا بزنه به کمرت!!!
من گشنمه..................................بیا کوفت کن!!!
دوستت دارم...........................میخوام نداشته باشی
.
خـو ایـن چـه زنـدگیـه مـا داریـم؟؟؟ یـکـی خـورشـیـد رو خـامـوش کـنـه..

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

امروز که بارون می اومد کار خاصی پیش اومد رفتم بازار محلمون وای یه پوتین یک متری دیدم که یه کلیپسه 35سانتی متری روش بود هرچقدر گشتم نتونستم دختررو پیدا کنم فک کنم با فتوشاپ خودشو محو کرده بود

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دختر خانمی که وختى میخندى لپت چال میشه ...
شما شیش هیچ جلویى کصافط :|

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

واقعا دست مسوولین رو میبوسم........خیلی وقت بود از حال و احوال مردم چوسان قدیم خبری نداشتیم که با پخش دوباره ی سریال جومونگ از وضعیت اقتصادی و سیاسی چوسان با خبر شدیم....

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

چرا تو خونه ما تا دس میکنیم می کنیم تو دماغمون دعوا میشه تو خونه سر اینکه بابام میگه بچه اس بزرگ کردی؟ بعد مامانم برمیگرده میگه از خونه بابام که نیاوردم بچه خودته . بعد من این وسط بی سرپرست میشم@@ و هیشکی مسئولیتمو به عهده نمیگیره!!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

سر شام نشسته بودیم،غذا چی بود؟ مرغ بریون...
حالا من به بابام میگم خوش به حالت،ببین مامان واست شام چی میزاره،ولی ناهار به ما چی میده!
گودزیلامون گفت:قرمه سبزی!...
بابام گفت خوبه که خیلی دلت بخواد
گفتم آخه قرمه سبزی داد ولی چی؟
گودزیلا:اونم سوخته...
حالا چی؟
گودزیلا:نپخته...
دیگه چی؟
گودزیلا:واسه سه روز پییییش...
بابام: o o
من: (_)
مامانم:
خفه شووووووو...
گودزیلامون چی؟؟
خب فرار کرد دیگه...فرارااا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد