پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار


رفتم سم بخرم واسه سوسک یارو میگه میخواین سریع بمیره؟
گفتم پَ نَ پَ میخوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگیرم.......................................!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

به یارو میگن با پ جمله بساز:
میگه پ نه پ
میگن مگه پ ن پ جملس؟
میگه:پ نه پ  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

سرکلاس ساختمان داده بودیم تودانشگاه یه دختراومدپرسیدببخشیدکلاس ساختمان داده است گفتم په نه په ساختمانوخراب کردیم داریم برج میسازیم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

پیچیدیم تو یه خیابون مامانم میگه برا پارک(پارک ماشین)اومدیم؟
میگم پ ن پ اومدیم بریم شهربازی

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

جلو توالت عمومی..........آقا ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادید؟
پ ن پ ما سوسکیم اومدیم نهار

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

به مادرم می گم یه لیوان آب بده می گه تشنه ته؟! می گم پـَـ نـَـ پـَـ گرممه می خوام برم توش شنا کنم!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

خاستم برم سر جلسه امتحان نهایی مدیره گفت کارتت ببینم.گفتم کارت ورود به جلسه؟گفت پ ن پ کارت دامپزشکی

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم مغازه میگم نوشابه میخام.میگه برو بردار.رفتم برداشتم میگم این که دوسال از تاریخ مصرفش گذشته ،میگه یعنی فاصد شده؟میگم پ ن پ مونده جا افتاده !

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

داشتم درس می خوندم داداشم میگه:برو کتمو بیار
من:کتِ کت شلوارت رو میگی؟
داداشم:پ ن پ کتِ زیرشلوارمو میگم!!
من:(
داداشم:)

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

دارم چای دم میکنم داداشم اومده میگه داری چای درست میکنی؟
میگم په نه په دارم غنی سازی 40 درصد میکنم !
این منم:>_<
این داداشه:0_0

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

داشتم واسه امتحان درس میخوندم مامانم اومده میگه داری درس میخونی می گم پ ن پ دارم با گوشی بازی میکنم گذاشتمش لای کتاب کسی شک نکنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد