پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار


دوساعت (جدیدا...) دونباله یه فایلی گشتم پاکش کنم، پیدا کردم زدم حذف نوشته واقعا میخوای پاکش کنی؟؟؟؟؟(آیا متمعنی...) گفتم نه صبر کن برم استخاره بگیرم بعدا جوابت میدم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم یه مغازه لوازم ورزشی گفتم ببخشید اقا کش دارید؟؟؟
گفت:کش ورزشی؟؟؟؟؟
گفتم: پ ن پ کش شلوار
یکم نگام کرد خندید رفت واسم اورد
گفتم این کش ورزشیه؟؟؟
گفت:پ ن پ کش شلواره
دیگه هیچی کم اوردم...
من برم ی بلیط واسه ورود به افق بخرم  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

عاقد : النکاح سنتی.... دوشیزه خانم... با مهریه مذکور عایا وکیلم
عروس خانم : پ ن پ وزیرید خخخخخخخخخخخخ

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم دم مغازه میگم آقا بستنی؟؟ میگه با منی بستنی میخوای؟؟ گفتم پـــ ن پـــ هوی ترازو با تواما بستنی بده مغازه داره :‌داری منو مسخره میکنی؟؟ گفتم پـــ ن پـــ دستمو زدم روی ترازو میگم مگه کری بده دیگه. مغزه داره بیرونم کرد...

اختصاصـی پـــ ن پـــ

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

به پسر خالم میگم شناسنامه هم میبری برای رای دادن !!؟
میگه : پَــ نَــ پٍٍَــ اونجا مهر میزنم کف دستم اینجا میام میچسبونمتوشناسنامه!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

بچه تازه به دنیا اومده و از بیمارستان آوردیم خونه خوابیده ، فامیلمون اومده میگه آخی خوابه ؟؟؟ میگم پَ نَ پَ زدیمش تو شارژ ! دکترا گفتن ۷ – ۸ ساعت اول خوب بزارین شارژ بشه بعد ازش استفاده کنین وگرنه خوب گریه نمیکنه !

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

داور یه بازی فوتبال بودم ، یارو از پشت یه تکل زد و پای یارو رو قلم کرد.
بهش کارت قرمز دادم.
داد می زنه:کارت قرمزهههههههههههههههههه؟
میگم:پـ نـ پـ کارت عروسی دختر عممه گفتم بیای دور هم شاد باشیم!!!!!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

به دوستم میگم می خوام برم مسافرت میگه زمینی یا هوایی میگم هوایی میگه از فرودگاه میری میگم پ ن پ خلبان اشنامونه میاد سرکوچه

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

با دوستم رفته بودیم دنبال کار ی شیرنی پزی بود همکار میخواستن رفتیم تو شرایطش رو بپرسیم یارو گفت تا حالا کار کردی؟
گفتم نه فروشنده بودم ولی تو قنادی کار نکردم
گفت نه کلاً تاحالا کارکردی جائی؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم پَـــ نَـــ پَـــ این دوستم 5 دیقه پیش از تو تخم مرغ شانسی درم آورده و بهم زندگی داده شما هم اگه بهم کار بدین رکورد پینوکیو رو میزنم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم مخابراط میگم می خام ترافیکم رو نامحدو کنم.
می گه می خای چی کار می خای دانلود کنی.
می گم پ ن پ می خام بزارمش لب تاخچه وقتی مهمون می یاد بگن این ها هم نامحدود دارن

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم دارو خونه مى گم حلزون دارید میگه کرم حلزون؟ میگم پ ن پ خود حلزون مى خوام بخورم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد