پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار


تو خونه ایم صدای میووووووووووووووووو میاد.
خواهرم میگه:صدای گربه است؟
میگم:پـ نـ پـ بروسلیه اومده انتقام بگیره!!!!!!!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

گوشیمو سایلنت کردم، رو میز میلرزه … میگه داره زنگ میخوره ؟!؟!
پَ نه پَ خربزه خورده فکر اینجاشو نکرده  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم نونوایی گفتم نیم کیلو خمیر بده.
گفته: خمیر نون؟
گفتم:پ نه پ خمیر دندون.برای دندونام می خوام.(مثلا اگه من نمی گفتم خمیر دندون برای دندونه شما فکر می کردین برای مو های سره؟)

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم یه موسسه مالی اعتباری یه چک برگشتی مشتری که بهم پول داده بود رو بگیرم . بعد از یه ساعت پرسشو پاسخ و امضاء میپرسه چک و بدم ؟؟؟
تو چشاش نیگا کردو گقتم پ ن پ منتظرم کارت تموم شه با هم بریم ددر ...

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

با دوستم داشتم از خیابون رد می شدم بش گفتم بیا از خط عابر پیاده بریم .رسیدیم به خط عابر پیاده گفت این خط عابر پیاده است؟؟؟
گفتم پ ن پ شهرداری برای زیبایی طرح گور خر رو خیابون ها میزنه!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

چند وقت پیش از مدرسه اومدم. مامانم میگه:کاپشنتو از مدرسه آوردی؟میگم:پ ن پ گذاشتم تو مدرسه یکی از مستضعفای مدرسه مون برداره استفاده کنه.

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

امروز رفتم حمام به مامانم گفتم مامان مسواکمو میدی بهم گفت میخوای مسواک بزنی?
گفتم اره...
مسواکو اورد گفتم مامان پس خمیر دندون?
میگه میخوای خمیر دندون بزاری رو مسواک?میگم اره خوب..
.تموم که شد گفتم مامان مسواکو از دستم میگیری!!?میگه مسواک زدی پسرم?گفتم بله ......مامانم:خاک تو سرت!!! دلم خوشه پسر بزرگ کردم خنگول سه بار بهت فرصت پ ن پ دادم خوب چرا استفاده نمیکنی????
من:oooo
مادرم:%%%%
سازمان حمایت از پ ن پ:@@@@
بازم من:0oooooo
خود پ ن پ:))))))))))

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

عاغا جونم براتون بگه ما یه رفیقی داریم...البته رفیق ک ن...همکلاسیمه... خیلی بی مزس!!! هرچی دبیر میگه این یه چیزی میپرونه!
یه بار دبیر گف خب بریم درس 16 رو شرو کنیم...این یارو گف پ ن پ...درس 17!!!!
عاخه من به این چی بگم؟؟؟

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

شبشه رفته تو دست دوستم . داره جیغ و داد میکنه درش بیار.
میگم : شیشه رو ؟؟؟

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

تو باشگاه به رفیقم میگم 5 و نیمه.....
گفت : ساعت....
گفتم پ ن پ دور بازوت
گفت ن 6
گفتم: ساعت
گفت پ ن پ دور کمرت
بعــــــــــــــــــــله

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

با دختره رفتــیم بیرون تـُـف کردم تو جوب ، چپ چپ نگام میکنه،
گفتــم کارم زشـت بود؟
گفت پـَـَـ نَ پـَـَــــ حال کردم باهاش جوب بعــدی بزرگتــره ، بــ ری ن توش !!...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد