پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

استاتوس خفن خنده دار

هشدار:
مصرف بیش از حد احترام باعث اختلالات روانی طرف مقابل
و اختلالات عصبی شما میگردد! لطفا در میزان مصرف دقت کنید!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار


ایـنـجـوری کـه مـن دارم پـیـش مـیـرم دیـگـه واسـه اخـرای تـرم درسـی نـمـیـمـونـه کـه پـاس کـنـم خـدا بـخـواد خـودش داره خـود بـه خـود حـذف مـیـشـه . . .

.

امروز دوستم امتحان داشت هیچیم نخونده بود گفتم عکس برگه رو بفرست کاریت نباشه.خلاصه فرستاد منم که فداکاریم در حد الکلاسیکو بود با سرعت یه کلمه بر ثانیه واسش تایپ میکردم نگران بودم استرس داشتم که نکنه به دستش نرسه و اینا ... آقا سرتون رو درد نیارم یه ضد حال اومد با این مزمون(مضمون،مذمون) نمیخواد نمینویسم که...
هیچی دیگه الان باید برم دکتر قلب،یه کم روغنم بریزم تو مفصل انگشت شصتم آخه صدا میده

به نظرتون این دوستم به روز رستاخیز اعتقاد داره عایا؟

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

توی رستوران، لیوان رو بر عکس گذاشته بودند روی میز
حیف نون می ره می نشینه سر میز، می گه:
این چه لیوانیه که سر نداره؟!”
بر عکسش می کنه، می گه:
چه جالب! ته هم نداره!”

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

بـه بـعضـیام بـاید گـفت:
دم از پــاکــی نــزن!
وقــتی یـه سـاعـت ِ نـاقـابلـم مـچـتو گـرفته!!
آره داداچ

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

زن بــایــد وقــتی از خـونه بـاباش مـیاد
از ایـنجـا تـا اونجـاش النـگو بـاشه
تـا مـَرد هـی بفـروشه بزنه به یـه زخـمی..! 


در ریاضی تقدم با جمع و تفریق پس شما اول باید تفریق رو انجام بدین.
بعد از انجام عمل تفریق شما عملا ثابت کردین 0=0 و هیچگاه 4=5 نمیشود

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یکی تو بخش خصوصیاتش نوشته بود: خوشرو خوش سیما خوش اندام مهربان؛رفتم بالاتر دیدم آواتارش تصویر قورباغه اس 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

"شما اصلا لیاقت ندارید.....منم میشینم اینجا و درس نمیدم تا شما هم راحت باشید و شلوغی کنید"
رویایی که هیچ وقت به واقعیت تبدیل نشد

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

بعد از تو هیچوقت حتی لبخند هم نمیزنم... . .
به درک تیریپ اخم با کلاس تره! ¡!
:))))))))

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دبیرامون انقدر تند تند توضیح میدن و جزوه میگن ک من خودم ب شخصه مچ
درد گرفتم.دفترای امسالم رو انقدر بد خط نوشتم، ک خودم وقتی میخوام
مطالبی ک خودم نوشتم بخونم،هنگ میکنم.!!!!!!!!!
وقتی هم بهشون شکایت میکنیم ک چرا تند میگن،اونا میگن ازالان داریم
واسه جزوهای دانشگاه،عادتتون میدیم!!!!!تازه اونجا ک باید سرعت عمطلتون
رو2برابرکنید...........!!!!!!~_~

بچه ها اگه شرایط اینطور پیش بره، تو دانشگاه ک کسی ازمن
جزوه نمیگیره......^_^
آآآآآییییی ننه،...........بااین دستخط چولی ک من دارم،
پس باید چکارکنم،وقتی رفتم دانشگاه

ازم جزوه بگیرن!!؟؟؟؟!!؟؟؟؟!؟؟!!! >_<

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

میدونید چطوری یه نفر رو روانی کنید؟
1-از دسکتاپ کامپیوترش عکس بگیرید و برای تصویر زمینه اش تنظیم کنید.
2-همه چیز روی دسکتاپ رو حذف کنید.
3-تماشای عکس العمل اون شخص=)))
4-فرار کردن برای مجروح نشدن!!!
خودم تستش کردم.
دستم شکسته که میگم :((

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

یکی از نشانه های سادیسمی بودن من اینه که وختی هوا سرده (مث الان)و نفس که میکشی بخار درمیاد یه مداد یا چوب شور ور میدارم توی دهنم میذارم و بعد نفس میکشم و (هــــــآ میکنم) و به افق خیره میشم و به شکست عشقیایی که نخوردم فک میکنم و فرض میکنم که سیگار کاپتان بلک میکشم آی حال میده 0___o
همین روش برای قلیونم جواب میده یه لیوان آب برمیدارم و یه نی توش میذارم و فوت میکنم توش و (ها) میکنم کیفش از دو سیبای داش عباس بیشتره آآآی حال میدهo___0
اصن هوای سرده و سیگار و قلیونو به به !!!فردا دخیل امام رضا میشم امید آنکه فرجی شود ^_^

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد