پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

روزای بارونی و پیامک بارون

روزای بارونی و پیامک بارون

پیامک باران
خدا روز بدون رنج، بدون خنده، بدون اندوه، وآفتاب بدون باران وعده نداده است
.
.
.
.
مسیج باران
تو طراوت باران ، تو سخاوت زمینی / تو کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی  
.
.
.
.
پیام باران
من شکستم تا تو را عاشق کنم / بعد من باران فقط آب است و بس
هر که بعد از من سراغت را گرفت / زشت یا زیبا فقط خواب است و بس
.
.
.
.
اس ام اس باران
بی تو هر شب عاشقی بارانی ام / لاله پژمرده و زندانی ام
بی تو در کنج همه دلواپسی / بی تو من آغاز یک ویرانی ام
.
.
.
.
sms باران
هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند



Allow phonetic typing
SMS rainy days and rain

SMS Rain
God days without pain, without laughter, without sorrow, without rain Vaftab promise
.
.
.
.
Mesic Rain
You freshness of rain, you're generous ground / shore you my best, you are the best
.
.
.
.
Message rain
I broke up, I love you / I only rain water and very
After all, that was the least I / ugly or beautiful is only just a dream
.
.
.
.
Sms Rain
I love a rainy night without you / tulips have faded and prisoners
Without you all worry corners / Without you, I'm starting a destruction
.
.
.
.
Rain sms
Never to fall, followed by spring rains do not MC. Sometimes at the end of the month, the spines of a cactus in bud'll put on the lips

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد