پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پیام باران

مسیج باران
گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی
.
.
.
.
پیام باران
گاهی مثل باران باید بارید ، زندگی بخشید ، ‌طراوت داد
.
.
.
.
پیامک باران
بی تو من از نسل بارانم ، چون ابر بهارانم گریانم
بی تو من با چشم گریان ، سیل غم برد آشیانم  
.
.
.
.
اس ام اس باران
نگاهم یاد باران کرده امشب / مرا سر درگریبان کرده امشب
غم وفریاد من ازاین و آن نیست / دلم یاد رفیقان کرده امشب
.
.
.
.
sms باران
دوبیتی های من غم میشمارند / رباعی های من نم میشمارند
غزل هایم برای دیدن تو / قطره های باران را میشمارند



Allow phonetic typing
Rain Rain Beautiful hot new message on 2013

Mesic Rain
You say you love me as much as the rain pours on your face
I love you no matter what you've umbrella on your head
.
.
.
.
Message rain
Sometimes, as in the pouring rain, give life, freshness was
.
.
.
.
SMS Rain
Without you, I Baranm generation, such as cloud Bharanm Gryanm
Without you, I'm weeping eyes, the sadness will flood Shyanm
.
.
.
.
Sms Rain
My mind has rain tonight / have me tonight Drgryban
Vfryad sad I did not get it / I've learned tonight buddy
.
.
.
.
Rain sms
My sadness Myshmarnd couplet / quatrain I do not Myshmarnd
My ode to see you / rain drops Myshmarnd

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد