پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس باران

می شه بارون شد و صحرا رو عاشق کرد
می شه آفتاب شد و فردا رو عاشق کرد
تو شبایی که دریا رنگ غم داره
می شه ماهی شد و شبا رو عاشق کرد
می شه ماهی شد و دریا رو عاشق کرد
.
.
.
.
اس ام اس باران
خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن، پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی . . .
.
.
.
.

مسیج باران
اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ، ابر را بوسید ام تا بوسه بارانت کند . . .
.
.
.
.
پیام باران
هم رازکویرم تب باران دارم. درسینه دلی شکسته پنهان دارم .
برگوشه سنگ قبرمن بنویسید. من هرچه که دارم ازرفیقان دارم  
.
.
.
.
پیامک باران
علم ثابت کرده که شکر در آب حل میشه.پس هیچوقت زیر بارون راه نرو چون شیرین ترین دوستمو از دست می دم


cute sms for rain

Rain sms

I love going to rain and the desert
And tomorrow the sun will be loved
You are nights when the sea is a sad color
I love to fish, and he'll be at night
I would love to get fish and sea
.
.
.
.
Sms Rain
God makes the clouds cry Bkhndn flowers, so when the rain came not forget to laugh. . .
.
.
.
.

Mesic Rain
Slightly more romantic stay under the rain clouds have kissed up to kiss Barant. . .
.
.
.
.
Message rain
I love the rain Razkvyrm tab. Drsynh I hide a broken heart.
Brgvshh Qbrmn rock type. Whatever I do I'm Azrfyqan
.
.
.
.
SMS Rain
Science has proved that sugar will dissolve in water. Then the rain ever go the way of the sweetest friend of the tail

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد