پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس بامزه

پیام بامزه

انسان بودن یعنی اینکه وقتی باکسی مشتاقانه کوهی را بالا رفتی اما روی قله حس کردی که ازش بینیاز شدی یادت نره که اون پایین بهش نیاز داشتی!
.
.
.
.
پیامک بامزه
آنقدر شکست خوردن را تجربه کنید تا راه شکست دادن را بیاموزید.
.
.
.
.
مسیج بامزه
آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو / گرچه درویشان تهی دستند ولی / ساده بودن های باران مال تو…  
.
.
.
.
اس ام اس بامزه
وصل تو کجا و من مهجور کجا / دردانه کجا حوصله مور کجا / هرچند ز سوختن ندارم باکی / پروانه کجا آتش طور کجا.
.
.
.
.
sms بامزه
در خلوت من جزتو کسی راه ندارد / رخسار فریبای تورا ماه ندارد / غمنامه ی من غصه ی چشمان تو باشد / غیر ازتو دلم دلبر دلخواه نخواهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد