پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس بامزه

مسیج بامزه
عشق رو نمیشه با شاخه گل مقایسه کرد ولی می شه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد.
.
.
.
.
اس ام اس بامزه
صفای همه اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دایمیه!
.
.
.
.
پیام بامزه
سه چیز را هرگز نباید از دست داد:
آرامش ، امید ، صداقت

سه چیز هرگز قطعی نیستند:
شانس ، موفقیت ، رویاهایمان

سه چیز ارزشمندترین چیزهاست:
عشق ، اعتماد به نفس ، دوست.  
.
.
.
.
پیامک بامزه
سحر از مزرعه عشق تو بیدار شدم / من چه کردم که به عشق تو گرفتار شدم / حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست / سرعقل آمده هر بنده که دیوانه ی توست.
.
.
.
.
sms بامزه
باران رحمت خدا همیشه می بارد تقصیر ماست که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم!



Allow phonetic typing
New Gallery Funny message

Funny message
But the comparison does not love flowers love with one proved flowers.
.
.
.
.
Funny sms
But all those lovely Khtshvn Atbaryh Mrftshvn Daymyh!
.
.
.
.
Funny Messages
Three things that should never be lost:
Peace, hope, honesty

Three things are certain:
Chance of success, dreams

Three valuable things:
Love, esteem, love.
.
.
.
.
Funny SMS
Dawn Farm your love I wake / I, I'm in love with you / Jesus I Love the Look of your Home / All my senses were that crazy about you.
.
.
.
.
funny sms
God's mercy is our fault that the bowl does not always have our hand!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد