پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

مسیج پرسشی

پیامک پرسشی
چی باعث میشه یادم بیفتی !؟
به همه بفرست جوابای جالب میگیری !
(اول جواب من)
.
.
.
.
مسیج پرسشی
من یه اس ام اس کوچیکم که از گوشی صاحبم فرار کردم ، اومدم بهت بگم که اون خیلی خاطرتو میخواد ، خیلی هم دوست داره…  
.
.
.
.
پیام پرسشی
اگه من هیپنوتیزم شده باشم و کنترلم دست تو باشه و هرچی تو بگی رو انجام بدم ، چی ازم می خوای که انجام بدم ؟
.
.
.
.
اس ام اس پرسشی
اگه قرار باشه واسه یکی هدیه کفش بخری اون شخص کیه ؟

جواب : کسی که تو دنیا بیشتر از همه بهش اهمیت میدی
.
.
.
.
sms پرسشی
اگر بتونی از صفات یا عادت بد من چیزی رو حذف کنی ، چی رو انتخاب میکردی !؟
( بدون رو دروباسی بگو ! )


SMS Prsyshy some pretty fun

SMS question
What makes I fall?
Send Jvabay get all the fun!
(First answer)
.
.
.
.
Mesic question
I ran Sahbm SMS Kvchykm the phone, I'm gonna tell you that she is so Khatrtv, much loved ...
.
.
.
.
Post a question
If I'm hypnotized and I lose control and you do what you can, what you want me to do?
.
.
.
.
Sms question
If I'm going to buy her a gift to someone who's shoes?

Answer: Who in the world would you most care
.
.
.
.
sms question
If concrete traits or bad habits can remove me anything, what would you choose?
(Without Drvbasy say!)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد