پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس پرسشی

اینک چندتا اس ام اس پرسشی جدید اکبدن زیبا باحال

اس ام اس پرسشی

اگر بتونی از صفات یا عادت بد من چیزی رو حذف کنی، چی رو انتخاب می کردی؟
(بدون رو دروباسی بگو!)
.
.
.
.
اس ام اس پرسشی
اگه من خاک باشم و تو سفالگر، ازم چی می ساختی؟
(اول جواب منو بده! بعد برای بقیه بفرست!)  
.
.
.
.
اس ام اس پرسشی
امروز روز جهانیه فوضولیه!
هر سؤالی که دلت می خواد ازم بپرس. مطمئن باش جواب میدم! قول میدم!
.
.
.
.
اس ام اس پرسشی
اگه بخوای از اخلاقام یکی رو واسه خودت برداری، چیو برمیداری؟
البته اگه اخلاق خوبی داشته باشم!
.
.
.
.
اس ام اس پرسشی
اگه قرار باشه یه نسبت دیگه با من داشته باشی، دوست داری من چیت باشم؟!
اینو واسه همه بفرست جوابای جالبی می گیری!
اول جواب من!
.
.
.
.
اس ام اس پرسشی
یادته .....؟
جای خالی رو پر کن
باید یه خاطره مشترکی بین ما دوتا باشه!
.
.
.
.
اس ام اس پرسشی
اگه یه روز از زندگیت مونده باشه چه کار ناتمومی داری که انجامش بدی؟
واسه همه بفرست، جوابای جالب می گیری.
ولی اول جواب من!
اگه یه خودکار داشتی که فقط اندازه نوشتن یک جمله جوهر داشت، باهاش چی می نوشتی؟
.
.
.
.
اس ام اس پرسشی
اگه یه پاک کن جادوئی داشتی، کدوم یکی از خصوصیات منو پاک می کردی؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد