پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس پر معنا

سلام یکس سری پیامک مهنی دار براتون اماده کردم امیدوارم خوشتون بیاد

پیامک پر معنا

تا گریه طلسم درد را میشکند، دل حرمت آه سرد را میشکند، دریای هزار موج طوفان زده است، اشکی که غرور مرد را میشکند.
.
.
.
.
پیام پر معنا
آیینه ی پر گرد دلش میگیرد، این قافیه ی درد دلش میگیرد، یک چاه پر از هیچ نشانش دهید، آن لحظه که مرد دلش میشکند.   
.
.
.
.
مسیج پر معنا
ماهی کوچکی بودم سنگی یه روز راهمو بست، پناه من یه برکه بود اونم یه روز از غم من دلش شکست.
.
.
.
.
اس ام اس پر معنا
به ما گفتند بهانه جویی نکنید، در مدرسه ی دل آرزویی نکنید، از درس کلاستان میافتید اگر، در مصرف عشق صرفه جویی نکنید!!!
.
.
.
.
sms  پر معنا
من زاده ی شبهای پر از کابوسم، با این همه درد از خودم مایوسم، ای عشق اگر تو هم به دادم نرسی، در پیله ی تنهایی خود می پوسم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد