پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پیامک پشیمانی

در این قسمت پیامک پشیمانی برای شما

پیامک پشیمانی

با تو از عشق میگفتم
از پشیمانی
و از اینکه فرصتی دوباره هست یا نه ؟!…
در جواب صدایی بی وقفه می گفت:
“دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد!!!”
.
.
.
.
sms پشیمانی
دلبرکم چیزی بگو به من که از گریه پرم
به من که بی صدای تو از شب شکست می خورم
دلبرکم جیزی بگو به من که گرم هق هق ام
به من که آخرینه ی اواره های عاشقم
چیزی بگو که آینه خسته نشه از بی کسی
غزل بشن ترانه هام نه هق هق دلواپسی  
.
.
.
.
مسیج پشیمانی
هنوز عشق تو امید بخش جان من است
خوشا غمی که ازو شادی جهان من است
چه شکر گویمت ای هستی یگانه ی عشق
که سوز سینه ی خورشید در زبان من است
اگر چه فرصت عمرم ز دست رفت بیا
که همچنان به رهت چشم خون فشان من است
.
.
.
.
پیام پشیمانی
تو که تنها کسی هستی که جان را در تو می جویم
نمی دانم چه خواهد شد اسیرم در دو راهی ها
غرورم یکطرف ماند و دل دیوانه ام اینجا
چه می شد بشکنم روزی غرور جنس سنگی را
بگویم عاشقت هستم بمان با من تو ای زیبا
.
.
.
.
اس ام اس پشیمانی
از این همه احساس
یک عالمه حسرت به من دادی
و خود
در بی نگاهی یک آینه
پنهان شدی
می دانی چرا
قاصدک را دوست دارم؟
چون نه از تو
بلکه از امید آمدنت
خبر می آورد



n this section you regret SMS

SMS regret

I told you love
Of regret
And the opportunity is there again or not? ...
In answer endlessly voice said:
"The subscriber is off!"
.
.
.
.
sms regret
Say something to me that crying Dlbrkm Perm
I never fail to hear you at night
I have to say that underlie Dlbrkm hot SOB
I love that Khrynh of the moon
Say something that mirrors do not bother no one
Ham song lyrics'd rather weep concerns
.
.
.
.
Regret message
I hope you still love John's
Good grief, that Ozu is the joy of my world
What's unique about love being a sugar Gvymt
The sun is burning in the bosom is my language
Although the opportunity was lost from life, come
My pops is the blood that remains Rht
.
.
.
.
Regret Message
You're the only one that lives in you seek
I do not know what will happen in two ways in Asyrm
One side was my pride and my crazy heart here.
What was once the pride of broken rock material
I love you, stay with me, you're beautiful
.
.
.
.
SMS regret
It all felt
I did a lot of regret
And
Without looking at a mirror
Hide you
You know why
Like dandelion?
Not because of you
Rather than hoping Mdnt
News Brings


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد