پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس پشیمانی

برام بمون ، بهونه باش برای دل سپردن / نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن...
.
.
.
.
اس ام اس پشیمانی
اگه راهم این روزا از تو یکم دوره ببخش

توی زندگی آدم یه وقتا مجبوره ببخش  
.
.
.
.
پیام پشیمانی
اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم / هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم

هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره / هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره...
.
.
.
.
اس ام اس پشیمانی
 منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم
می سوزم و خاموشم تو خودم اشک می ریزم....
منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم ...
.
.
.
.
sms پشیمانی
مرا ببخش که همیشه می گویم دوستت دارم / مرا ببخش اگر می بینم که نیستی و باز هم از آن چه نباید ، می گویم / مرا ببخش اگر دل داده گی ات را برای خود می خواهم / من آن یار بی غم نیستم...


Brush Msych regret

Regret message
Stay with me, sit me for putting your heart / Do the Rzvm would die one day without you ...
.
.
.
.
SMS regret
These days of course I forgive you, provided you

Sometimes in life you just forgive Mjbvrh
.
.
.
.
Regret Message
She told me that lovers of poetry eyes / My eyes still get wet when it reminds me of you

You're still starry nights sleep you / Oh I wish I still say go again ...
.
.
.
.
SMS regret
  Forgive me baby that you Gryzm
You can Khamvshm Svzm and I cry ....
So forgive me if I give you ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد