پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس تولد

جدید و به روز sms تولد برای دوستان گلم

sms تولد

امروز روز توست…..روز میلادت
دنیا تبسم کرده است امروز با یادت
امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست
چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست
تولدت مبارک
.
.
.
.
اس ام اس تولد
امروز هوا دوباره
حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی
از آسمون میباره
تولدت مبارک
اگه قابل بدونی
رها از این تن میشم
این هدیه تولد
پیشکش چشمای تو
نازگل زیبای من  
.
.
.
.
مسیج تولد
هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید
تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد . . .
سالروز شکفتنت مبارک
.
.
.
.
پیام تولد
تولدت آغاز زیباییها ست
هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم
.
.
.
.
اس ام اس تولد
نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را
نمی دانم که حس کردی سکوتم را
ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم
وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم
عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود
تولدت مبارک


Birthday sms for friends, new and updated my flower

Birthday sms

Today is your day ..... Myladt
Today's world is smiling with you remember
Today undoubtedly the most blue sky Abyst
I like the Ferris wheel engages a Tabyst
Happy Birthday
.
.
.
.
Birthday SMS
Today the weather again
It feels nice
Sprinkle love and drunkenness
The sky rains
Happy Birthday
You can know
T get rid of it
The Birthday Gift
Offer your eyes
My beautiful Nazgul
.
.
.
.
Birthday message
Thank God that created thousands of times a day
The world is watching you flourish like a flower garden. . .
Happy Anniversary Shkftnt
.
.
.
.
Birthday Message
Find a Beauty Birthday
I Tqdymt thousands of white jasmine


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد