پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار


دارم به خواهر زادم دیکته میگم...

رسیده آخر خط میگه دایی برم سر خط؟

پَ نـــ پَ بقیشو رو فرش بنویس!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

معلم ازم پرسید چه ماهی به دنیا اومدی ؟
میگم : دی
میگه : یعنی نیمه دومی ؟؟؟
پ ن پ تو وقتهای تلف شده نیمه اول به دنیا اومدم

 

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

سلام
.
.
.
.
.
.
...ها چیه دنبال پ ن پ میگردین ببینم مگه جواب سلام واجب نیست؟
خدایی کدومتون جواب منو دادین
اینو میگم که عبرتی بشه براتون وقتی کسی بهتون سلام میده جوابشو بدین.
اره یه همچین ادم درستکار نیک اندیشی هستم من

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

خدا با گرز بزنه پس کلم اگه بخام دروغ بگم
اقا دوتا بچه تو پارک بودن یکیشون رفت از اب سرد کن اب بخوره
اون یکی گف اب سرد کنه؟
اون یکی:پ ن پ چشمه مواد مذابه از کوه اتشفشان سرچشمه میگیره
منمکه اصنم خندم نگرف به خدا اصن بدمم اومد
اه اه اه اه
بچه نیستن کههههههه

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

سر امتحان برگه تقلبم رو درآوردم دارم مینویسم، مراقبه دیده میگه :تقلبه؟ میگم :پ نه پ نامه داداشمه از سربازی فرستاده!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

دیشب بابام سر سفره بهم گفت تو لیوان برام اب بریز لیوانشم خیلی بزرگ بود منم تا اخر لیوان اب پر کردم بعد بهش گفتم میخوایی بخوری گفت په نه په میخوام باهاش برم حموم دوش بگیرم!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

داشتیم بازی ایران کره نگا میکردیم
مامانم ازم پرسید اگه ایران بازیو ببره میره جام جهانی؟ میگم آره
میگه اگه بره تو جام جهانی بازی میکنه؟ میگم پــ نــ پــ فقط میرن اونجا بعنوان تماشاگر
میگه واقعأ؟
من : :| :| :|
مامان : :)
بچه ها افق از کدوم طرفه؟ :)

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتیم فوتبال بازی کنیم پسر دایی دوستم هم اومده منم نمی شناسمش به دوستم می گم فوتبالش خوبه؟
می گه: پـ نـ پـ
آخه این پـ نـ پـ بود که این گفت از همه ی پـ نـ پـ هایی که تو عمرم شنیده بودم الکی تر بود اونم از کی یه پسر 10 ساله!
خداییش حقش نبود یه دونه می خوابوندم تو دهنش!!!!!!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم لوازم یدک فروشی میگم اقا سپر 206 دارید؟
میگه ماشینتون دویست شیشه؟
منم بهش گفتم:
پ ن پ ما لامبورگینی داریم برای اینکه ریا نشه میخوام سپر 206 روش بندازم

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

داشتیم بازی ایران کره نگا میکردیم
مامانم ازم پرسید اگه ایران بازیو ببره میره جام جهانی؟ میگم آره
میگه اگه بره تو جام جهانی بازی میکنه؟ میگم پــ نــ پــ فقط میرن اونجا بعنوان تماشاگر
میگه واقعأ؟ :| :| :|
افق از کدوم طرفه؟ :)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد